شناسهٔ خبر: 36835397 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رکورد ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس در استان بوشهر شکسته شد

سرپرست اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: تا پایان روز ششم نام‌نویسی برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس 131 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که 21 نفر از جمع دوره قبل بیشتر است.

صاحب‌خبر -

خسرو دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر با بیان اینکه در ششمین روز ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 نفر در چهار حوزه انتخابیه استان بوشهر نام‌نویسی کرده‌اند، اظهار داشت:  در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم 10 نفر، در حوزه دشتستان 5 نفر، در حوزه کنگان، دیر، جم و عسلویه 7 نفر و در حوزه دشتی و تنگستان 7 نفر نام‌نویسی کردند.

سرپرست اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر اضافه کرد:  تا پایان روز ششم نام‌نویسی برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس 131 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که 21 نفر از جمع دوره قبل بیشتر است و از این تعداد 122 داوطلب مرد  و 9 داوطلب زن هستند.

وی بیان داشت: تاکنون در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم 44 نفر، در حوزه کنگان، دیر، جم و عسلویه 31 نفر، در حوزه دشتی و تنگستان 28 نفر و در حوزه دشتستان 28 نفر ثبت‌نام نهایی شده‌اند که از این تعداد هشت نفر دارای سابقه نمایندگی، سه نفر نماینده کنونی 28 نفر دارای سابقه داوطلبی هستند.

به گزارش فارس، استان بوشهر با یک‌ میلیون و 400 هزار نفر جمعیت، چهار کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد که ثبت‌نام داوطلبین انتخابات مجلس در چهار فرمانداری بوشهر، کنگان، دشتی و دشتستان صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/

نظر شما