شناسهٔ خبر: 36835376 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون اجتماعی بسیج کاشان:

دوره های آموزشی ازدواج ویژه افراد مجرد در کاشان برگزار می شود

کاشان - معاون اجتماعی بسیج کاشان از برگزاری دوره های آموزشی ازدواج ویژه افراد مجرد در کاشان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سروان حسین آرامش عصر جمعه در حاشیه برگزاری دوره های آموزشی ازدواج ویژه مجردین در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از رهنمودهای مهم رهبری زمینه سازی ازدواج جوانان است، اظهار داشت: این دوره ها به منظور آگاهی و آموزش جوانان دختر و پسر مجرد برگزار می شود.

وی از حضور اساتید برتر حوزه و دانشگاه در طول مدت زمان برگزاری این دوره های آموزشی خبر داد و ابراز داشت: با توجه به لزوم آموزش های پیش از ازدواج برای مجردین و احساس کمبود برگزاری دوره های مدون آموزشی برای دختران و پسران این دوره ها با عنوان سلسله کارگاه های «مطلع عشق» برگزار می شود.

معاون اجتماعی بسیج کاشان در بخش دیگری از سخنان خود همچنین از  دوره های  ویژه آموزشی برای پیشگیری از طلاق سخن گفت و تصریح کرد: تاکنون بیش از ۴۰ عنوان کارگاه با هدف پیشگیری از طلاق بین خانواده ها برای تحکیم بنیان خانواده برگزار شده است.

وی استفاده از ظرفیت های مردمی و مشارکت های اجتماعی را برای ترویج معارف دینی و اسلامی در خانواده ها ضروری دانست و اذعان داشت: همکاری با سازمان های مردم نهاد، موسسات و نهادهای اجتماعی و مذهبی و همچنین ظرفیت هیئات مذهبی از جمله اولویت های معاونت اجتماعی بسیج کاشان برای فعالیت های خود است.

در ادامه تصاویری از برگزاری یکی از دوره های آموزشی پیش از ازدواج که در کاشان با عنوان «مطلع عشق» با تدریس حجت الاسلام دهنوی روز جمعه ۱۵ آذرماه برگزار شد را مشاهده می کنید:

نظر شما