شناسهٔ خبر: 36834969 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شماری از نمایندگان در شفافیت آراء مردود شدند

رشت- ایرنا- دبیر مطالبه‌گری تخصصی و گفتمان‌سازی مرکز هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور مجلس را یکی از ارکان سرنوشت‌ساز کشور دانست و گفت: شماری از نمایندگان مجلس با نپذیرفتن شفافیت آراء در واقع در آزمون شفافیت آراء مردود شدند .

صاحب‌خبر -

سید محمد صادق جعفری در سخنان پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه رشت اظهار داشت: آن دسته از نمایندگان مجلس که شفافیت آراء را نپذیرفتند بدانند که این بار مردم در مقابل آنان خواهند ایستاد.  

وی اضافه کرد: این نمایندگان تاثیراتش را در انتخابات پیش رو خواهند دید و با عدم رای دوباره به آنان، این نمایندگان را  از صحنه مدیریتی خارج خواهیم  کرد.  

وی  اظهار داشت: امروز برخی نگاه‌ها و مسئولان که به بهره‌گیری از توان و سرمایه‌های داخلی اعتقادی ندارند با نگاه غلط خود باعث شدند که مردم یک شبه با افزایش نرخ بنزین روبه‌رو شوند در صورتی که باید مرحله به مرحله و به مراتب این طرح عملیاتی می‌شد.

دبیر مطالبه‌گری تخصصی و گفتمان‌سازی مرکز هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور با بیان اینکه وزیران دولت اسلامی باید مردم را محرم بدانند و به بیگانه لبخند نزنند افزود: طرح افزایش نرخ بنزین را برای جبران کمبود بودجه و جلوگیری از قاچاق اجرا کردند که اجرای این طرح یک شبه غلطه بود و باید به مراتب عملی می‌شد.

وی  با بیان اینکه امروز برخی افراد نجومی‌بگیر به راحتی از پرداخت مالیات فرار می‌کنند،  گفت: برخی آقایان سیاسی پشت درهای بسته با بیگانگان مذاکره می‌کنند؛ این افراد باید از محور مقاومت درس بگیرند، یمنی‌ها با دست خالی بزرگترین تاسیسات عربستان را یک شبه با خاک یکسان کردند طوری که عربستان قدرت پاسخگویی نداشت.

وی خاطرنشان کرد: آن افراد که می‌گویند که چرا ایران باید در سوریه و عراق هزینه کند در حقیقت چیری از دیپلماسی نمی‌دانند در صورتی که ما برای امنیت خود در سوریه و عراق هزینه می‌کنیم و از سوی دیگر از برادران مسلمان حمایت و دفاع می‌کنیم.

دبیر مطالبه‌گری تخصصی و گفتمان‌سازی مرکز هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بارها تاکید بر مبارزه با فساد و تکیه به سرمایه‌های داخلی داشتند ، اظهار کرد:  متاسفانه عده‌ای به دنبال این هستند که دیگر منافع ملی را هم بر باد دهند.

 جعفری با بیان اینکه دشمنان بیرونی آرزوی خاموشی امت اسلامی و کاهش اقتدار این ‌ملت را به گور می‌برند گفت: امروز مذاکره هم موجب ایجاد امنیت برای رژیم اسرائیل نمی‌شود و دشمنان قسم خورده انقلاب بدانند که جوانان نسل سوم انقلاب پای این انقلاب ایستاده‌اند.

نظر شما