شناسهٔ خبر: 36834184 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

استیو مک منمن: منچستریونایتد حدودا به ارزش یک میلیارد پوند با منچسترسیتی فاصله دارد

میلاد وفادار

بازیکن پیشین سیتیزن‌ها می‌گوید کار منچستریونایتد بسیار سخت است و دشوار.

صاحب‌خبر -

طرفداری- استیو مک منمن در مصاحبه جدید خود به اختلاف فاحش میان تیم‌های شهر منچستر اشاره کرده است.

به گزارش سایت گل، از زمان خداحافظی سر الکس فرگوسن در سال 2013، به نظر شاهد انتقال قدرتی در شهر منچستر بوده‌ایم. حالا سیتیزن‌ها به عنوان قهرمان دو دوره اخیر لیگ برتر، حرف اول را در این شهر می‌زنند. مک منمن در پاسخ به این که تحت چه شرایطی منچستر دوباره به رنگ قرمز در خواهد آمد، گفت:

حدودا یک میلیارد پوند لازم است. آن‌ها باید کارهای زیادی انجام دهند. برای رسیدن به حریف باید بازیکنان با کیفیت زیادی را به خدمت بگیرند. البته که در پایان فصل چند بازیکنی که مازاد هستند جدا می‌شوند، پس صحبت از جذب 6-7 بازیکن جدید است. در واقع حداقل سه-چهار خرید باید داشته باشند اما برای پر کردن جای آن‌هایی که می‌روند هم باید نفراتی را جذب کنند. مأموریت به شدت بزرگی پیش رو دارند، باید پول زیادی هزینه کنند، باهوش باشند و بازیکنانی در حد منچستریونایتد به خدمت بگیرند. 

وی افزود:

اد وودوارد هزینه کرده است ولی سوال اینجاست که چه کسی بازیکنان مد نظر را شناسایی می‌کند. باید ببینیم چه کسی می‌گوید: «این بازیکن خوبی برای ماست و من به او اعتقاد دارم؛ باید او را جذب کنیم.» نمی‌دانم خرید بازیکنان بر عهده سرمربی است یا شخص دیگری در ارکان باشگاه ولی طرفداران باید از این مسئله مطلع باشند. اگر سرمربی بازیکنان اشتباهی را انتخاب کند، آنگاه با مشکل مواجه خواهید شد. پل پوگبا هنوز بیرون است و این خبر خوبی نیست، انگار نمانیا ماتیچ بازیکن محبوبی نیست و همین وضعیت برای خوان ماتا هم وجود دارد. آن‌ها به اواخر دوران حرفه‌ای خود نزدیک می‌شوند، پس باید جانشین‌هایی برای آن‌ها پیدا کرد. واقعا کار سخت و دشواری دارند. 

نظر شما