شناسهٔ خبر: 36834180 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

زیدان: گلف بازی‌های بیل؟ منعی برای اوقات فراغت بازیکن در کار نیست؛ در نقل و انتقالات زمستانی هر اتفاقی ممکن است

مهدی آزادی

زیدان صراحتا می‌گوید وینیسیوس باید حالا خودش را نشان بدهد.

صاحب‌خبر -

طرفداری - زین الدین زیدان مدعی شد منعی برای گلف بازی گرت بیل در کار نخواهد بود.

به گزارش مارکا، رئال مادرید فردا در هفته شانزدهم لالیگا میزبان اسپانیول خواهد بود. زیزو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی به خبرنگاران گفت:

بازی با اسپانیول اصلا راحت نخواهد بود. تیمی به برنابئو می‌آید که برای ارائه فوتبالی خوب تلاش خواهد کرد. ما هم سعی داریم نمایش فوق العاده‌ای ارائه کنیم. تمام تلاشمان را به کار خواهیم بست. از نظر من لالیگا افت نکرده است. برای بازی مقابل اسپانیول هیجان زده‌ام. واقعا از لالیگا خوشم می‌آید. اسپانیول شایسته جایگاه بهتری نسبت به رتبه فعلی‌اش در جدول است. اگر به آنها فضا بدهید، اوضاع به هم می‌ریزد.

مصدومیت ادن هازارد؟ مصدومیت یک بازیکن همیشه رنج آور است. ادن هم خوشحال نیست ولی خب اتفاقی است که افتاده و اگرچه مصدومیتش جدی‌تر از پیش بینی‌ها بود، امیدوارم هر چه زودتر به تمرینات برگردد. همین. همین نظر را درباره مارسلو و گرت بیل دارم. هازارد غایب مهمی است ولی باید ادامه دهیم. بیل در بازی با آلاوز مصدوم شد. بعد از چند روز تعطیلی تمرینات، باز هم درد داشت. الان هم نمی‌تواند به صورت عادی تمرین کند.

گلف بازی بیل؟ من به عنوان یک مربی پاسخ می‌دهم. هیچ منعی برای گرت و دیگر بازیکنان در اوقات فراغت قائل نمی‌شوم. بازیکنان خودشان بالغ هستند و می‌دانند باید چه کنند. مسئولیت بازیکنان در قبال مصدومیت‌شان؟ نمی‌دانم کار زیادی از آنها ساخته هست یا نه. بحث فقط خوب تمرین کردن نیست؛ باید تغذیه و ریکاوری هم خوب باشد. به نظرم بازیکنان همین طور هستند و ما در اینجا یکی از بهترین مراکز پزشکی دنیا را داریم. همه اینجا مورد ارزیابی دائمی قرار می‌گیرند و در زمان مصدومیت‌ها حتی پزشکان هم ناراحت می‌شوند. بازیکنان می‌دانند بهترین‌ها را در کنارشان دارند.

چهار کارته بودن کاسمیرو؟ کاری از ما ساخته نیست. اگر یک اخطار دیگر بگیرد، بازی بعد را از دست می‌دهد.

سیستم تیم؟ مهم ترین چیز نیست. البته تا جایی که من خبر دارم. مهم ترین چیز، حرکات و تحرکات بازیکنان است. دوست ندارم تکراری بازی کنیم چون رقبا شما را آنالیز می‌کنند. سیستم انتخابی، تابع سبک بازی رقیبی است که مقابلش بازی می‌کنیم. مثلا فردا مقابل اسپانیول ممکن است متفاوت از سایر بازی‌ها باشیم.

وضعیت وینیسیوس؟ خوب است. حالا زمان درخشش همه بازیکنان است. او فردا با تیم خواهد بود. وینیسیوس و بقیه حالا باید خودشان را نشان بدهند. همه باید آماده باشند. 

نقل و انتقالات رئال مادرید در زمستان؟ هر اتفاقی ممکن است. وقتش که برسد، خواهیم دید چه می‌شود اما اکنون روی بازیکنان فعلی حساب می‌کنم.

نظر شما