شناسهٔ خبر: 36833884 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

امرسون دسوزا: برای قهرمانی در اروپا به بارسلونا بازخواهم گشت؛ دوست دارم به پسرم بگویم کنار مسی بازی کردم

مهدی آزادی

امرسون خودش را شبیه دنی آلوز می‌داند.

صاحب‌خبر -

طرفداری - امرسون دسوزا، مدافع رئال بتیس هیچ شکی در بازگشتن به بارسلونا ندارد.

دسوزای 20 ساله که چندی پیش اولین بازی ملی‌اش برای برزیل را انجام داد، زمستان امسال از اتلتیکو مینیرو به بارسلونا پیوست اما به مدت دو فصل به بتیس قرض داده شد. زیر نظر روبی، امرسون به دفاع راست اصلی سبز و سفیدهای اندلس تبدیل شده و عملکرد بسیار خوبی هم داشته است. امرسون در این مدت آمار خوب 2 گل و 3 پاس گل را به ثبت رسانده است. گفته می‌شود بارسا شاید او را در تابستان پیش رو برگرداند.

به گزارش موندو دپورتیوو، امرسون می‌گوید:

به خاطر دارم پس از انجام یک بازی برای اتلتیکو مینیرو بود که خبر دادند مدیران بارسا برای دیدن من در ورزشگاه بوده‌اند. باور نکردم چون زمان زیادی از حضورم در فوتبال حرفه‌ای نمی‌گذشت. اولین تماس را آبیدال برقرار کرد. او به برزیل آمده بود. به من گفت بازیکن بااستعدادی هستم و می‌توانم در بارسا موفق شوم. همه چیز خیلی سریع رخ داد. مینیرو هم می‌دانست واقعا نمی‌توانم چنین فرصتی را از دست بدهم. خودم مطمئن بودم آینده‌ام در فوتبال اروپا رقم خواهد خورد. بعد از کوپا آمریکای زیر 20 ساله‌ها قراردادم آماده بود و امضایش کردم.

برای اینکه به باشگاه دیگری فروخته شوم و محل کسب درآمد باشم، به بارسا نیامدم. از روز اول بر هدفم اصرار و تاکید داشتم که به بارسا خواهم رفت و برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا خواهم جنگید. باید نهایت تلاشم را به کار بگیرم. مدیران باشگاه مدام با ایجنتم در تماس هستند. آنها از عملکردم راضی‌اند و می‌گویند باید به تلاش ادامه بدهم. اینکه شاید به زودی به بارسا برگردم. زمان بازگشتم به عملکردم در بتیس بستگی دارد. قرارداد قرضی‌ام دو ساله است اما بندی وجود دارد که بارسا می‌تواند در ازای پرداخت رقمی، زودتر مرا برگرداند.

مسی؟ بازی کنار او یک رویا است. او بهترین بازیکن جهان است. دیدن بازی‌هایش شگفت آور است و طبعا از نزدیک دیدن او، شگفت انگیزتر است. دوست دارم روزی به پسرم بگویم با مسی بازی کرده‌ام. دنی آلوز؟ شبیه هستیم. او هم مثل من دوست دارد حضور فعالی در کارهای تهاجمی داشته باشد. دنی بازیکن باهوشی است.

نظر شما