شناسهٔ خبر: 36832446 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

به دنبال عنوان آقای گلی هستم

آل کثیر پس از درخشش: دیگر در نفت نمی‌مانم

مشکلات مالی تیم نفت آبادان همچنان ادامه دارد، بازیکنان این تیم هنوز هیچ پرداختی نداشته و به شدت شاکی اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، عیسی آل کثیر ستاره تیم نفت آبادان در گفت و گو با خبرنگار ما درباره بازی روز گذشته و درخشش برابر تیم سابقش اینچنین گفت: می دانستیم پیکان تیم خوبی است اما در خانه از امتیاز میزبانی استفاده کردیم و توانستیم به موفقیت برسیم. تیم پیکان جنگجو است و سخت تلاش می کند، من هم شناخت خوبی از تیم سابق و همبازیانم داشتم و خدارا شکر موفق شدم برای تیم نفت و خوشحالی هواداران گلزنی کنم. بازی با پرسپولیس و شهرخودرو بسیار نزدیک به هم بود، این بازی نیز در فاصله کوتاهی با بازی در مشهد برگزار شد، خستگی در بدن ما بود اما تلاش و کوشش باعث شد تا بتوانیم بر خستگی فائق آییم.

 

بازیکن دزفولی سابق نفت تهران که به شدت از مسائل مالی و بی امکاناتی تیم نفت آبادان دلخور است، اینچنین توضیح داد: فکر می کنم تا اینجا دینم را به نفت آبادان ادا کرده باشم، خیلی زودتر از این می‌خواستم جدا شوم اما به خاطر مردم خوب و خونگرم آبادان تا اینجا ماندم. فکر می کنم این تصمیم منطقی باشد که در نیم فصل از یکدیگر با خاطرات خوب جدا شویم، تحت هیچ شرایطی نخواهم ماند. بار سنگینی از نظر ذهنی، بدنی و روحی روی من است و فشار زیادی به من آورده است.


مهاجمی نفت آبادان ادامه داد: به هیچ وجه در تصمیم شکی ندارم و حتی اگر 50 درصد قراردادم را هم بگیرم، در تیم نمی مانم و خواهم رفت. شأن و شخصیت ما بازیکنان در این تیم حفظ نشده و قطعا در پایان نیم فصل گزینه جدایی را انتخاب خواهم کرد.

 

او همچنین افزود: نمی دانم از کجای مشکلات بگویم، پس از پایان بازی به ما یک شام خوب نداده اند، من آن را نخوردم و می خواستم که برای یک روز تعطیلی به دزفول بیایم تا کمی کنار خانواده ام باشم اما از شب گذشته تاکنون درگیر ماشینم در اهواز هستم، ماشینم در این شرایط خراب شده و اینگونه روز تعطیل و استراحت ما گذشت.

 

آل کثیر افزود: من خودم، خانواده ام، بدنم، ذهنم و آینده ام را دوست دارم، نمی توانم قید همه شان را بزنم. می بینم این راهی که در آن قرار دارم، به بن بست می خورد و باید یک تصمیم درست بگیرم، ذهنیت خوبی به تیم نفت ندارم. نه مسائل مالی، نه امکانات و نه حتی غذای خوب در این تیم وجود ندارد. من از زمان گرم کردن تا دقیقه 90بازی دیروز در پایم درد داشتم، بازی تراکتور همچنین اما چه کسی برایش این زحمات ارزشی دارد؟

 

وی ادامه داد: ما اینجا نیامده ایم که کارت هدیه بگیریم، اینکه یکی از هواداران کارت هدیه یک میلیونی به ما داد واقعا دستش درد نکند چرا که همین کارش را خیلی ها نتوانستند انجام بدهند و خیلی مردتر از بعضی مسئولین است. اما نمی دانم کدام مسئول به ما کارت هدیه 500هزار تومانی داد که من آن را توهین می دانم، چرا اینگونه با شخصیت ما بازی می شود؟ منتظرم این 2 بازی تا نیم فصل تمام شود و با خیر و خوشی برای آینده خودم و خانواده ام از آبادان بروم.

 

وی در انتها درباره تلاشش برای آقای گلی نیز گفت: قطعا همه تلاشم را خواهم کرد تا آقای گل بشوم، سخت است اما من تمام تلاشم را می کنم و امیدوارم که اتفاقات به نحوی رقم بخورد تا بتوانم به این افتخار دست یابم.

نظر شما