شناسهٔ خبر: 36832431 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

«ادن هازارد مایکل جردن فوتبال است»

صاحب‌خبر -

روبرتو مارتینس، سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک به ستایش از ادن هازارد پرداخت و او را مایکل جردن فوتبال دانست.

به گزارش ایسنا و به نقل از کادنا سر، ادن هازارد بعد از درخشش در چلسی راهی رئال مادرید شد اما هنوز نتوانسته در این تیم انتظارات را برآورده کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک براین باور است که نوبت درخشش هازارد در رئال خواهد رسید و او به زودی توپ طلا را به دست می آورد.

او گفت: براین باور هستم که هازارد به زودی توپ طلا را به دست خواهد آورد. او این شانس را دارد که جزو نامزدهای این جایزه بزرگ شود. هازارد در چلسی در لیگ جزیره و در لیل در لیگ فرانسه درخشید و نشان داد که چه بازیکن بزرگی است.

سرمربی بلژیک ادامه داد: به نظرم هازارد از بهترین های فوتبال جهان است. او یک تمام کننده قهار است که می تواند در هر دیداری سرنوشت ساز ظاهر شود. من هازارد را مایکل جردن فوتبال می دانم.

مارتینس درباره رویارویی رئال مادرید و بارسلونا در ال کلاسیکو گفت: این دیدار یک جشن فوتبال نه تنها در اسپانیا بلکه در سراسر جهان است. همه دنیا این بازی را نگاه می کنند. باید هم شبیه یک جشن زیبا باشد و اطمینان دارم که اینگونه هم زیبا خواهد شد. من هر دو تیم را در فصل جاری دنبال کرده ام و غیر ممکن است که پیش بینی کرد کدام تیم برنده خواهد شد.

او در پایان گفت: هم رئال و هم بارسلونا شانس بالایی برای پیروز شدن دارند. در ال کلاسیکو هر گاه تیمی بیشتر از تیم دیگری به پیروزی نیاز داشته باشد انگیزه بیشتری هم دارد. الان هر دو تیم به پیروزی نیاز دارند و این باعث می شود تا بازی جذاب شود.

هم بارسلونا و هم رئال مادرید در فصل جاری عملکرد خوبی از خود نشان داده اند و بعد از گذشت ۱۴ هفته توانسته اند ۳۱ امتیاز به دست آوردند و به ترتیب در رده های اول و دوم هستند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما