شناسهٔ خبر: 36832233 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دومین روز تظاهرات گسترده مردم عراق در مخالفت با عناصر خرابکار نفوذی و حامیان آنها

قشرهای مختلف مردم عراق امروز جمعه در دومین روز پیاپی در مخالفت با اغتشاشگران و حامیان آنها تظاهرات کرده و بر پایبندی خود به رهنمودهای مرجعیت عالی دینی تاکید کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه ماهواره‌ای العهد عراق، بغداد پایتخت عراق هم اکنون شاهد تظاهرات گسترده مردمی برای دومین روز پیاپی است.

این تظاهرات در حمایت از مسالمت آمیز بودن اعتراضات و بیرون راندن عناصر خرابکار و نفوذی و کشورهایی که خواهان منحرف شدن تظاهرات از ماهیت مسالمت آمیز آن هستند، برگزار شده است.

شهروندان عراقی از قشرهای مختلف از جمله زنان و کودکان خود را به سمت میدان التحریر بغداد رسانده‌اند تا در تظاهرات گسترده علیه اغتشاشگران و در حمایت از رهنمودهای مرجعیت عالی دینی شرکت کنند.

«مرجعیت سوپاپ اطمینان عراق است، همه ما عراق هستیم، مرگ بر آمریکا، آل سعود و آمریکا ذلیل و خوار هستند،‌ نه آمریکا، نه آل سعود، فقط مرجعیت»، از جمله شعارهایی است که مردم عراق در تظاهرات امروز همانند روز گذشته سر می‌دهند.

شبکه العهد همچنین از برگزاری تظاهرات در استان‌های میسان و دیالی در حمایت از خواسته های مشروع مردمی و تایید مرجعیت و حشد شعبی و حمایت از وحدت  عراق و مخالفت با خشونت خبر داد.

خبر دیگر اینکه فرماندهی پلیس کربلا  درگیری میان تظاهرات کنندگان و نیروهای امنیتی را تکذیب کرد.

نظر شما