شناسهٔ خبر: 36831850 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیران خلف وعده نکنند/ جلوی فتنه‌ اشرار بازار گرفته شود

مسوول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا با بیان اینکه مدیران در تعهدات خود خلف وعده نکنند گفت: بر مسوولان واجب است جلوی فتنه‌ اشرار بازار را با قدرت بگیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، یونس اکبری ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه مریانج اظهار کرد: ۱۶ آذر یکی از روزهای افتخارآمیز تاریخ ایران و نماد مبارزه با استکبار است.

وی گفت: در این روز جوانان آزادمرد و آگاه، پرچم بیزاری از تاریکی‌ها، استبداد و استکبار را به دوش کشیده و چراغ بیداری و آزادی خواهی را روشن نگه داشتند.

مسوول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا با اشاره به اقتدار انقلاب اسلامی ایران افزود: این انقلاب تنها انقلابی است که یک چله‌ پرافتخار را بدون خیانت به آرمان‌هایش پشت سر نهاده است.

وی گفت: انقلاب اسلامی در برابر همه‌ وسوسه‌هایی که غیر قابل مقاومت به نظر می‌رسیدند، از کرامت خود و اصالت شعارهایش صیانت کرد و به حول و قوه‌ الهی و حضور مردم در صحنه، آن را استمرار خواهد بخشید.

اکبری در ادامه با بیان اینکه ما از دولت و مجلس می‌خواهیم با اجرا و نظارت دقیق بر روند طرح و رفع خلأهای احتمالی، مانع از ایجاد مشکلات اقتصادی جدید و گرانی اجناس و اقلام مورد نیاز مردم شوند گفت: از دستگاه‌های امنیتی و قوه قضاییه هم درخواست می‌کنیم با شناسایی، برخورد و محاکمه قاطع با صحنه‌گردانان و عوامل بروز اغتشاشات با شدت تمام برخورد کنند.

وی تأکید کرد: امروز که فتنه‌ اشرار مسلح تقریبا پایان یافته است، بر مسوولان واجب است جلوی فتنه‌ی اشرار بازار را با قدرت بگیرند.

مسوول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا در ادامه از خطاب به مردم گفت: با توجه به در پیش بودن انتخابات، دقت کنید به چه کسی رأی می‌دهید که اگر خطا کنید، روز قیامت، جوابگوی خون شهیدان خواهید بود.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و زوایای متعالی آن افزود: مقام معظم رهبری در این بیانیه، به خوبی و در خلاصه‌ترین حالت، دستاوردهای عظیم انقلاب را تشریح کرده‌اند و همه‌ ما باید به این مسائل آگاه باشیم.

اکبری با تأکید بر لزوم ساده‌زیستی مدیران بیان کرد: مسوولانی که امروز در نقاط بالای شهر تهران، زندگی اشرافی و به اصطلاح لاکچری دارند، هرگز نمی‌توانند همراه قطب مستضعف شوند.

وی دوقطبی‌هایی مثل اصلاح طلب و اصولگرا را کاذب دانست و با بیان اینکه امروز ما فقط یک دو قطبی داریم و آن هم «انقلابی» و «غیر انقلابی» است تأکید کرد: در این دوقطبی یک قطب می‌گوید با کدخدا نمی‌شود سازش کرد و طرف مقابل می‌گوید راه نجات فقط سازش است.

مسوول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا در ادامه با اشاره به راهبرد جنیش دانشجویی و جریان انقلابی گفت: شناخت مسئله، پیدا کردن راه حل مسئله، گفتمان‌سازی، مطالبه‌گری و عملیات جهادی از جمله اقدامات ما دانشجویان بسیجی در دانشگاه است.

وی افزود: امروز بـسـیـج دانشجویی با شناخت مسئله‌ها و یافتن راهکار آنها، به برطرف کردن مشکلات کشور کمک می‌کند و این هدفگذاری اصلی ماست.

اکبری در پایان سخنانش از مسوولان خواست در تعهدات خود خلف وعده نکنند و به فکر مردم باشند.

انتهای پیام/ 3140/

نظر شما