شناسهٔ خبر: 36831631 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

امام جمعه موقت بیرجند:مردم در انتخابات باید اصلح را انتخاب کنند

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه هرجا سیلی خوردیم از عدم انتخاب درست بوده است گفت: مردم در انتخابات باید اصلح را انتخاب کنند و با حضور حداکثری مردم در انتخابات با انتخاب اصلح شاهد حضور نمایندگان انقلابی و به تبع آن مجلس انقلابی در سطح کشور باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند با اشار به ثبت نام کاندیداها برای انتخابات مجلس اسلامی اظهار داشت: بسیاری از مشکلات ما به واسطه عدم انتخاب صحیح مسئولان و مدیران بوده است و از این منظر باید در انتخاب اصلح مراقب باشیم.

وی با بیان اینکه همواره خواست ما از مدیران و مسئولان اصلاح نظام پولی و مالی، حمایت از مستضعفان، مبارزه با فساد و اصلاح امور اقتصادی است افزود: با تأملی در تاریخ معاصر در می‌یابیم که ماهیت روز دانشجو و علت شهادت سه دانشجوی سرفراز استکبارستیزی بوده است.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: انتظار از دانشجویان انقلابی آرمان‌خواهی، ترویج گفتمان‌های ارزشی در محیط دانشگاه، عدالتخواهی، مبارزه با ظلم و فساد، پرهیز از سطحی‌نگری‌ها و پیروی از ولایت‌فقیه است.

نوفرستی با بیان اینکه دانشجویان نباید بگذارند در رسانه‌ها جای جلاد و شهید عوض شود، زیرا  ریشه بسیاری از فتنه افکنی‌ها در کشور آمریکا رژیم صهیونیست، ایادی و دست‌نشاندگان آنان است افزود: دانشجویان در طول تاریخ انقلاب همواره نقش مؤثری داشته‌اند همانطور که ماهیت روز دانشجو نیز با شهادت سه دانشجوی سرفراز و در مسیر مبارزه با استکبارستیزی شکل گرفته است.

وی بیان داشت: امروز نیز در گام دوم انقلاب دانشجویان نقش سرنوشت‌سازی بر عهده دارند،  از دانشجویان انقلابی انتظار می‌رود به دنبال آرمان‌خواهی، ترویج گفتمان‌ انقلاب در محیط دانشگاه، عدالتخواهی، مبارزه با ظلم و فساد، پرهیز از سطحی‌نگری‌ها و پیروی از ولایت‌فقیه باشند.

وی بیان داشت: شاید برخی در زمینه علت حمایت رهبری از مصوبه تغییر قیمت بنزین سؤالاتی داشته باشند، در حالی که رهبر معظم انقلاب اسلامی در طول دوران زعامت و رهبری همواره از قانون و مدیران برخواسته از رأی مردم حمایت کرده‌اند.

نوفرستی افزود: هجرت گاهی ظاهری و تغییر مکان زندگی و جابه جایی تن و زمانی نیز باطنی است، ادامه‌داد: بالاترین هجرت در درون انسان‌ها و از امیال و هواهای نفسانی به سمت معنویات و ملکوت رخ می‌دهد.

 وی با بیان اینکه در مردم سالاری دینی مردم تمام ارکان نظام را انتخاب می‌کنند، بیان داشت:  جایی انتخاب صحیح داشتیم، افتخار کرده و نتیجه انتخاب خود را می‌بینیم چراکه بسیاری از مشکلات ما به واسطه عدم انتخاب صحیح مسئولان و مدیران بوده است و از این منظر باید در انتخاب اصلح مراقب باشیم.

نوفرستی با بیان اینکه در انتخابات هر کجا سیلی خوردیم از عدم دقت انتخاب مناسب بوده است افزود: باید در انتخاب اصلح خیلی دقت کنیم، هرچند  جمهوری اسلامی این امکان را برای مردم فراهم کرد که خود حق انتخاب داشته باشند و حال لازم است با انتخاب اصلح نماینده انقلابی را انتخاب کرد.

وی افزود: ان شاءالله شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم و با انتخاب اصلح شاهد حضور نمایندگان انقلابی و به تبع آن مجلس انقلابی در سطح کشور باشیم.

 امام جمعه موقت بیرجند گفت: دشمن به دنبال این است که در اتفاقات گوناگون همه کم‌کاری‌ و آسیب‌های موجود در جامعه را به حساب اصل نظام بگذارند، اما مردم ایران با حضور پرشور خود این توطئه دشمن را خنثی کردند.

وی با بیان اینکه دستگاه قضا باید با آشوبگران برخورد کند، گفت: دستگاه قضایی باید با افرادی که ناخواسته و بدون اطلاع در آشوبها اعتراض خود را عنوان کردند نیز با عدالت علوی و اسلامی برخورد کند.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: رئیس دستگاه قضا نیز مردم ولایتمدار که برای نظام جان دادند را به خوبی از فتنه گران جدا کرد.

انتهای پیام / 254/ ت

نظر شما