شناسهٔ خبر: 36831609 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سمنان| ترویج سبک زندگی اسلامی شکاف طبقاتی را از بین می‌برد

امام‌جمعه موقت سمنان با بیان اینکه ترویج سبک زندگی اسلامی شکاف طبقاتی بین اقشار مختلف مردم از بین می‌برد؛ به حوادث اخیر ایران اشاره کرد و گفت: سایه شوم آمریکا در حوادث اخیر ایران آشکار بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حجت‌الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته سمنان که در مصلای این شهر برگزار شد اظهار داشت: فتنه‌گری و دسیسه‌چینی از سوی دشمنان از بدو پیروزی و شکل‌گیری انقلاب علیه کشورمان بوده و این دشمنی پایانی ندارد.

وی افزود: عده‌ای در کشور اصرار بر مذاکره با آمریکا را دارند و گمان می‌کنند مذاکره با مستکبری همچون آمریکا که عداوت و کینه‌توزی آن‌ها علیه ملت ایران بارها ثابت‌شده است؛ حل‌کننده مشکلات است.

امام‌جمعه موقت سمنان بیان داشت: استکبار جهانی جز قدرت‌طلبی و منفعت‌طلبی هدفی دیگر ندارد و آنها با حمایت از کشوری همچون عربستان صعودی در منطقه به دنبال دسترسی به اهداف شوم خود است.

حجت‌الاسلام مهدوی نژاد با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشورمان گفت: سایه شوم آمریکا در حوادث اخیر بر همگان آشکار بود و دشمنان از این فتنه‌گری‌ها می‌خواستند نقشه‌های شوم خود را عملیاتی کنند.

وی بیان داشت: خوشبختانه این نقشه شوم دشمنان با هدایت رهبری و اقتدار سپاهیان، بسیجیان و بصیرت ملت ایران در نطفه خفه شد.

امام‌جمعه موقت سمنان به مناسبت‌های هفته پیش رو اشاره کرد و اظهار داشت: شانزدهم آذرماه به نام روز دانشجو نام‌گذاری شده است و این روز به نام دانشجویانی رشید، ولایتمدار، شهادت‌طلب نام‌گذاری شده است که برابر توطئه دشمنان ایستادگی کرده و به شهادت رسیدند.

حجت‌الاسلام مهدوی نژاد تصریح کرد: کشور به درایت و هوشمندی دانشجویان در قبال توطئه و فتنه‌های دشمنان نیاز مبرم دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی در جامعه بسیاری از مشکلات اجتماعی، فرهنگی را برطرف می‌کند و مهم‌تر از آن اینکه ترویج این سبک در جامعه شکاف اجتماعی موجود در جامعه را از بین می‌برد.

انتهای پیام/363/ ت

نظر شما