شناسهٔ خبر: 36831342 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

خطیب موقت نماز جمعه تبریز:

فقط با روحیه انقلابی و جهادی می‌توان انقلاب و کشور را نجات داد

50256

خطیب موقت نماز جمعه تبریز با بیان این‌که هوش سرشار و به خصوص محبت به اهل بیت(ع) در ایرانیان وجود دارد، اظهار کرد: دانشجو باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد زیرا تنها از این طریق می‌توان کشور و انقلاب را نجات داد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام احمد مطهری اصل در خطبه نماز جمعه تبریز، با بیان این‌که مردم ایران مشکلات متعددی داشته و برخی سوء مدیریتی‌ها باعث اذیت مردم شده است و از  دولت و حکومت مطالباتی دارند، گفت: اما پس از حمایت مقام معظم رهبری از تصمیم سه قوه در خصوص مسائل مربوط به بنزین، دیگر کاری با این مسئله نداریم. 

وی ادامه داد: اما عده‌ای آشوبگر که به زن و بچه رحم نکرده و اقدام به کشتن جوانان و ماموران شهرداری و نیروی انتظامی کردند، پالایشگاه‌ آتش زدند و از ورود ارزاق به بندر جلوگیری کردند، اینان کسانی هستند که کوچکترین علاقه‌ای به ایران نداشته و قطعا پیشرفت انقلاب و کشور را نمی‌خواهند. 

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام مطهری اصل افزود: هنوز عده‌ای با صدور بیانیه، به فکر ادامه این جریانات آشوب تا پایان سال هستند و با اقدامات و سخنانی هم‌چون تحریک اذهان و نرسیدن به مطالبات می‌پردازند، شاید می‌خواهند با کاهش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو، مجلس شورای اسلامی ایران را زیر سوال ببرند و یا خواستار استعفای دولت و ایجاد دودستگی در کشور هستند. 

وی ادامه داد: مخالفان سعی دارند با مشغول کردن ذهن مردم ایران در داخل کشور، توطئه‌های خود را در کشورهایی مانند لبنان و عراق شدت بدهند.    

وی گفت: مخالفان انقلاب و ایران بیشتر از قشر دانشجو به عنوان ابزاری برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کنند اما دانشجویان کشور به آگاهی سیاسی و بصیرت بالایی رسیده‌ و ابزار گروه معاند نمی‌شوند. 

وی با تاکید بر علم آموزی دانشجویان، اظهار کرد: امروزه استکبار جهانی، با تکیه بر علم و فکر، دنیا را قبضه کرده و با اعمال تحریم به دنبال خضوع سایر کشورها هستند که در این راستا دانشجویان باید امیدوار و پرشور، علم روز را فرا بگیرند.   

خطیب موقت نماز جمعه تبریز افزود: باید روحیه مبارزه با استکبار جهانی را تقویت کرد زیرا تمامی مشکلات و حتی برخی سوتدبیری‌ها در تمامی کشورهای اسلامی  به خاطر استکبار جهانی و صهیونیست جهانی اتفاق افتاده و اجازه رشد به سایر کشورها را نمی‌دهند. 

وی با اشاره به 18 آذر روز جهانی حقوق بشر،  اظهار کرد: منشور حقوق بشر دست‌آویز دولت‌های اروپایی و آمریکا شده است که در این راستا هرکشور مستقل ایستاده در مقابل آنان را به نقض حقوق بشر متهم می‌کنند. 

انتهای پیام     

برچسب‌ها:

نظر شما