شناسهٔ خبر: 36830891 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه سنندج:

نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی یک امانت بزرگ است

سنندج - امام جمعه سنندج نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی را یک امانت عنوان کرد و گفت: مردم انتظار دارند که فرد نماینده به بهترین شکل ممکن از این امانت حفاظت کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سنندج که در مسجد جامع این شهر اقامه شد، اظهار داشت: قبل از هر چیز باید از امام جمعه سابق شهر سنندج حاج ماموستا خدایی که چند سال در این منبر زحمت کشید تقدیر و تشکر کنم.

وی عنوان کرد: حضور در این جایگاه مایه خیر و مباهات است و امیدوارم که خدای بزرگ توفیق عنایت کند تا به عنوان خادم شما مردم بتوانم به بهترین شکل ممکن رسالت و وظیفه خود را انجام دهم.

امام جمعه سنندج در ادامه سخنان خود به بحث برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: نمایندگی مردم در مجلس یک امانت بسیار مهم است و مردم انتظار دارند که فرد نماینده از این امانت را به بهترین شکل ممکن است حفاظت کند.

وی ضمن تأکید بر لزوم حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات، گفت: برگزاری انتخابات بهترین فرصت برای نمایش مردم سالاری دینی در کشور است و همه اقشار جامعه باید در این عرصه حضوری پرشور داشته باشند.

ماموستا خدایی افزود: مردم با هزاران امید پای صندوق‌های رای می‌روند تا نماینده‌ای انتخاب کنند که مشکلات آنها را حل کند بنابراین نماینده باید در حفظ این امید و امانت کوشا باشد.  

وی با اشاره به حوادث و آشوب‌های اخیر بعد از تغییر قیمت بنزین یادآور شد: تصممیم مسئولین در مواجه با دستگیرشدگان در نظر گرفتن ترحم اسلامی است که امیدواریم مشکلات همه حل شده و تا حد ممکن دستگیرشدگان آزاد شوند.

ماموستا رستمی ضمن بر تاکید بر حفظ وحدت در جامعه، بیان کرد: وجود وحدت در کشور سنگر محکمی است که دشمن قادر به شکستن آن نیست و به همین دلیل نیاز است که در هر شرایطی ما وحدت و همدلی خود را حفظ کنیم.

وی بر لزوم مشارکت و حضور حداکثری مردم در برنامه‌های دینی و مذهبی در جامعه اسلامی تاکید کرد و یادآور شد: ترویج آموزه‌های دینی و اسلامی در هر شرایط یکی از نیازهای لازم و ضروری در جامعه است و باید به این مهم توجه ویژه داشته باشیم.

نظر شما