شناسهٔ خبر: 36830800 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

هشدار درباره آشوبگری مجازی/نسل پنجم جنگ افروزی دشمن به عنوان جنگ شناختی

امام جمعه شهر سردرود آشوبگری مجازی برای کنترل اذهان را بسیار خطرناک دانست و گفت: امروز باید داده‌هایی که از طریق شبکه‌های مختلف در اختیار مردم قرار داده می‌شود بیش از پیش کنترل شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سردرود، حجت الاسلام والمسلمین جلیل جلیلی در خطبه های نماز جمعه این شهر ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی در ادامه مبحث وظایف فرزندان در قبال والدین، افزایش رزق و روزی و طول عمر را از آثار دنیوی احسان و نیکی به والدین توصیف کرد.

امام جمعه سردرود با اشاره به نسل پنجم جنگ افروزی دشمن به عنوان جنگ شناختی گفت: دشمن در این جنگ در صدد حاکم شدن بر باورها و اعتقادات ملت‌هاست.

وی با اشاره به رخنه فرهنگی دشمن در مراکز مهم کشور، عدم پایبندی به اصول اعتقادی را برنامه مهم دشمنان برای مردم دانست.

جلیلی، تغییر رفتار را نتیجه جنگ شناختی دشمن دانست و اظهار داشت: هدف اصلی دشمن در جنگ نسل پنجم، ایجاد تردید درباره اصل نظام انقلابی به عنوان پرچم‌دار اسلام ناب محمدی(ص) است که از طریق شبکه‌های گسترده ماهواره‌ای در صدد تحقق اهداف خود است.

وی، هجمه به ساختار نظام اسلامی از جمله شورای نگهبان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج و ... را از اهداف شوم دشمن در جنگ نسل پنجم دانست.

جلیلی، حمله به کارکردهای نظام اسلامی و زیرسوال بردن دستاوردهای عظیم 40 ساله انقلاب اسلامی، قداست‌زدایی از محورهای اصلی انقلاب و رویگردان کردن مردم از انقلاب را از مقاصد دشمنان دانست.

وی، آشوبگری مجازی جهت کنترل اذهان را بسیار خطرناک دانست و افزود: امروز باید داده‌هایی که از طریق شبکه‌های مختلف در اختیار مردم قرار داده می‌شود بیش از پیش کنترل شود.

خطیب جمعه سردرود سالروز وفات کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) تسلیت گفت. 

جلیلی همچنین با گرامیداشت ۱۶ آذرماه روز دانشجو ، یاد وخاطره شهدای عالیقدر دانشجو را گرامیداشت.

انتهای پیام/60001/

نظر شما