شناسهٔ خبر: 36830775 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه موقت قزوین:

ملت ایران دست از انقلاب و نظام نمی‎کشد

قزوین - ایرنا - امام جمعه موقت قزوین گفت: دشمنان و فتنه‌گران بدانند هر قدر توطئه کنند، ملت ولایتمدار ایران هیچگاه دست از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی نمی‌کشد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام علی قابل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: استکبار جهانی وقتی دید انقلاب مردم ایران به پیروزی رسیده و آنان از دست رژیم طاغوت خلاص شده اند، توسط عوامل خود ۱۷ هزار نفر از مردم شریف ایران را در کوی و برزن ترور کرد.
وی افزود: دشمنان در فتنه‌ سال‌های ۷۷، ۸۸ و فتنه اخیر  نیز تلاش کردند تا به مردم آسیب بزنند.
حجت‌الاسلام قابل با بیان اینکه ملت ایران در چند روز گذشته مراسم بزرگداشت بسیج را به شکل باشکوه را برگزار کردند، گفت: این امر نشان می‌دهد که ما مردمی شهادت طلب هستیم و هرگز ذلت رنمی‌پذیریم.
امام جمعه موقت قزوین با بیان اینکه دشمن به هر شکل می کوشد تا کشور را دچار بحران کند، اظهار داشت: خائنین و دشمنان در این هفته به آشپزخانه دانشگاه صنعت و معدن نفوذ کرده و شیر گاز را بریدند این در حالی است که این عملیات با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) ناموفق شد.
وی در ادامه با اشاره به نام نویسی از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، افزود: برخی‌ها که در طول سال‌های قبل نماینده مجلس بوده، مشکلات مردم را دیدند و دم نزدند حال امروز با چه رویی مجدد پا در میدان نمایندگی مجلس می‌گذارند؟
حجت‌الاسلام قابل با اشاره به اینکه امیدواریم شورای نگهبان در موضوع نمایندگی مجلس بادقت بیشتری عمل کرده و نباید از هیاهوها بترسد،اضافه کرد: مردم نیز باید بیدار باشند و به هر فرد ناخلفی رای ندهند.
حجت‌الاسلام قابل در ادامه با اشاره به پیش رو بودن روز دانشجو، با اشاره به اینکه دانشجویان مومن دست‌پروردگان انقلاب و آینده‌سازان مملکت هستند، گفت: دانشجوی انقلابی ضد ظلم و ضد استکبار است و مسوولان باید بیش از پیش از ظرفیت این قشر استفاده کنند.
وی افزود: متاسفانه برخی از اساتید خائن دانشجویان را به درستی تربیت نمی‌کنند و ذهنیت آنها را نسبت به مسائل بنیادین مخدوش می‌نمایند.
حجت الاسلام قابل با اشاره به سالروز ولادت امام یازدهم شیعیان افزود: پیامبر اکرم(ص) نام ائمه را به ترتیب ذکر کرده بودند و فرموده بودند فرزند امام حسن عسکری بساط ظلم را از جامعه بر می‌چیند.
امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد: دشمنان به همین سبب ایشان را درون لشکرگاه نگه می‌داشتند تا مانع حضور ایشان در جامعه شده و از زمان تولد امام زمان(عج) آگاه شوند.
حجت‌الاسلام قابل اضافه کرد: امام حسن عسکری(ع) مردم را به سوی علمای بزرگی که نمایندگان ایشان بودند هدایت می‌کردند.
امام جمعه موقت قزوین با بیان اینکه باید برای کسب معارف الهی تلاش بیشتری کنیم، تصریح کرد: تکذیب انبیا، خودبزرگ‌بینی و جبار بودن از رذایل اخلاقی و بیماری‌های روحی مردم در زمان گذشته بود در حالی که امروز نیز این خصلت‌ها در بین برخی از مردم وجود دارد.
وی رد ادامه با تاکید بر تلاش برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه اسلامی، افزود: برخی از مردان از راه حرام پول زیادی به دست می‌آورند و آن را در اختیار همسران خود قرار می‌دهند تا با چهره آرایش شده در محیط جامعه حاضر شوند.
امام جمعه موقت قزوین گفت: مردانی که اجازه می‌دهند همسرشان با این وضع در جامعه حاضر شوند به هیچ عنوان تقوا ندارند و در روز قیامت نیز جایگاه بدی خواهند داشت.

نظر شما