شناسهٔ خبر: 36830727 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۲۷ نفر در تالار عروسی در مرودشت با گاز مونوکسید کربن مسموم شدند

سرپرست مرکز اورژانس مرودشت گفت: ۲۷ نفر در تالار عروسی در مرودشت دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز،  به نقل از روابط عمومی سازمان اورژانس فارس مهرانی غلامی، سرپرست مرکز اورژانس مرودشت اظهار داشت: طی تماس تلفنی که از یکی از تالارهای عروسی در مرودشت با مرکز پیام اورژانس گرفته شد، حاکی از مسمومیت پنج نفر از شهروندان به علت استنشاق گاز مونوکسید کربن در تالار عروسی بوده است.

غلامی افزود: پس از تماس سریعا دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شده که هنگام رسیدن به محل با 12 نفر مصدوم روبه‌رو شدن که همه 12نفر با آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان اعزام شدند، در ادامه تعداد 15 نفر با وسیله شخصی خودشان به بیمارستان شهید مطهری مرودشت مراجعه کردند و خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است.

وی ادامه داد: طبق هماهنگی‌هایی که مرکز اورژانس با بخش فوریت‌های پزشکی بیمارستان شهید مطهری داشته سریعا بخش فوریت‌های بیمارستان در آماده باش کامل به همراه اضافه کردن تخت و نیرو تمامی اقدامات جهت کمک به این بیماران را فراهم کرده و تیم نظارتی واحد بلایا نیز به سرعت در محل حادثه و بیمارستان حاضر شدند.

سرپرست مرکز اورژانس شهرستان مرودشت در ادامه بیان کرد: با سرد شدن هوا و استفاده نادرست از وسایل گرمایشی و گازسوز توصیه می‌شود قبل از راه‌اندازی وسایل گرمایشی، از سلامت مسیر دودکش ساختمان و عدم نشتی و اتصال مناسب لوله‌ها اطمینان حاصل کنید.

انتهای پیام/424/ ت

نظر شما