شناسهٔ خبر: 36830649 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امام جمعه آبادان:

رفع مشکلات اولویت مسئولان باشد

امام جمعه آبادان گفت: بهترین عملکرد برای مسئولان رفع مشکلات مردم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان، امام جمعه موقت آبادان در خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت:دشمنان قصد دارند از مشکلات مردم سوءاستفاده کنند و آشوب به راه بیاندازند لذا مسئولان باید با رفع مشکلات مردم این توطئه دشمنان را خنثی کنند.
حجت الاسلام فریحی افزود: در حال حاضر ضروری ترین امر برای مسئولان درک مشکلات مردم و رفع کاستی های آنان است و این امر وظیفه همه مسئولان است.
وی با بیان اینکه هم اکنون هیچ نظارتی بر بازار وجود ندارد گفت: متاسفانه مشاهده می شود که کالاها در مناطق مختلف شهر اختلاف قیمت فاحشی با هم دارند و این امر نشاندهنده نبود نظارت کافی بر قیمت کالاهاست .
خطیب جمعه موقت آبادان در فرازی دیگر از سخنان خود به توطئه دشمنان در عراق اشاره کرد و گفت: استکبار ابتدا در عراق قصد داشت جنگ داخلی را راه اندازی کند ولی موفق نشد و حال قصد دارد با راه اندازی جنگ های قومیتی در میان کشورها به اهداف خود برسد که خوشبختانه مردم عراق با حضور خود در صحنه در صدد خنثی کردن این توطئه هستند.
او ادامه داد : امروز قرار است که جلسه ای با حضور نمایندگان اروپا و ایران در مورد برجام برگزار شود و وزارت امور خارجه قصد دارد اروپا را ملزم به عمل به برجام کند ولی به گفته مقام معظم رهبری اینان به خاطر منافع مشترکی که با امریکا دارند به تعهد خود عمل نمیکنند.
وی همچنین در ادامه سخنان خود به روز دانشجو در 16 آذر ماه اشاره کرد و گفت: دشمنان سعی میکنند جریانهای دانشجویی را به انحراف بکشانند که این امر هوشیاری دانشجویان و مردم را می طلبد .

نظر شما