شناسهٔ خبر: 3683014 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جمهوریت-قدیمی | لینک خبر

دوربین سه گانه سونی اکسپریا ایکس زد ۴ بار دیگر تایید شد

چندین صفحه درباره اکسپریا ایکس زد ۴ (Xperia XZ4) شایعات رنگارنگ شنیده ایم.

صاحب‌خبر -

به گزارش جمهوریت ;

چندین صفحه درباره اکسپریا ایکس زد ۴ (Xperia XZ4) شایعات رنگارنگ شنیده ایم. این شایعات دوربین سه گانه و نمایشگر ۲۱:۹ را به ما نشان می دادند. حالا این بار با لو رفتن قاب های برند Olixar شاهد این هستیم که دوربین سه گانه سونی اکسپریا ایکس زد ۴ بار دیگر تایید شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

دوربین سه گانه سونی اکسپریا ایکس زد ۴

دوربین سه گانه سونی اکسپریا ایکس زد ۴

در تصویر بالا که از قاب اکسپریا ایکس زد ۴ (Xperia XZ4) می بینید، دوربین سه گانه عمودی پرچمدار ۲۰۱۹ سونی دیده می شود. در این تصویر مشخص است که دوربین سه گانه سونی مقداری برجسته خواهد بود. فلاش LED تکی و فوکس لیزری بالای آن قرار گرفته است.

حسگر اثرانگشت اکسپریا ایکس زد ۴ روی لبه سمت راست دستگاه کاملا مشخص است و اینجا بازگشت سونی به این راهبرد قدیمی شرکت ژاپنی را نشان می دهد. نمایشگر ۲۱:۹ نیز در نماهای دیگر مشخص است.

ما در ترنجی خواندیم که از روی خط کش مشخص است که حدودا ۳ میلی متر (خیلی کم بیشتر) برای حاشیه لبه پایین اکسپریا ایکس زد ۴ قابل توجه است. تا آنجا که من به یاد دارم حاشیه لبه پایین آیفون X (و به طبق آیفون Xs) همینقدر (کمی بیشتر) است و به دلیل حاشیه های کناری کم حاشیه تر، شاید لبه پایین کمی پر حاشیه تر از نمونه اپل شود.

دوربین سه گانه سونی اکسپریا ایکس زد ۴

دوربین سه گانه سونی اکسپریا ایکس زد ۴

اگر به یاد داشته باشید در این تصاویری مقایسه بین اکسپریا ایکس زد ۴ با اکسپریا ایکس زد پریمیوم را دیدیم. همانطور که کاملا مشخص بود اکسپریا ایکس زد ۴ عرض کمتر و قد بلند تر نسبت به اکسپریا ایکس زد پریمیوم دارد. دلیل آن را می‌توان در نسبت تصویر متفاوت نمایشگر این دو دستگاه دانست. سونی در پرچم‌دار سال ۲۰۱۹ خود از نسبت تصویر عریض تر ۲۱ به ۹ استفاده خواهد کرد و این در حالیست که اکسپریا ایکس زد پریمیوم هم نسبت تصویر سنتی ۱۶ به ۹ استفاده می کرد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید اکسپریا ایکس زد ۴ با دوربین سه گانه می تواند دستگاه جذابی باشد؟

لینک کوتاه:

نظر شما