شناسهٔ خبر: 36829944 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

طی امضای تفاهم نامه ای؛

نشست نحوه اجرای قانون احکام دایمی برنامه‌های توسعه برگزار شد

طی تفاهم نامه ای میان معاونت های سازمان برنامه و بودجه، این سازمان سیاستگذار اجرای ماده ۱۱ قانون احکام دائمی برنامه توسعه ۵ ساله شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان برنامه و بودجه، نشست چندجانبه ای با حضور مسعود شفیعی رییس سازمان نقشه‌برداری کشور، امیر امینی رییس امور برنامه‌ریزی، نظارت و آمایش سرزمین، سید جواد قانع‌فر رییس امور نظام فنی اجرایی، مشاوران و پیمانکاران، علی‌رضا نعمتی رییس امور استان‌ها و مناطق و مریم زینالی رییس مرکز توسعه سیستم‌ها و فناوری اطلاعات سازمان برنامه و بودجه کشور با هدف امضای تفاهم‌نامه نحوه اجرای ماده ۱۱ قانون احکام دایمی برنامه‌های توسعه کشور در محل این سازمان برگزار شد.

این تفاهم‌نامه به منظور تقسیم وظایف و مأموریت ها در مورد برنامه ها، دستورالعمل ها و استانداردهای مرتبط با نقشه و اطلاعات مکانی برگزارشد و بر اساس آن، راهبری و سیاست‌گذاری در سطح کلان این حوزه بر عهده سازمان برنامه و بودجه کشور و اجرای آن با سازمان نقشه برداری کشور است.

بر پایه این گزارش، همچنین استقرار زیرساخت ملی داده های مکانی در قالب ماده ۲۳ ضوابط فنی و اجرایی توسعه دولت الکترونیک با راهبری کمیته ملی SDI به ریاست سازمان برنامه و بودجه کشور و اجرا توسط سازمان نقشه برداری کشور، انجام می شود.
 

نظر شما