شناسهٔ خبر: 36829907 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

شب شعر «در صحن آیینه» برگزار می‌شود

فرهنگسراى اندیشه در سالروز وفات حضرت معصومه (س)، شب شعر «در صحن آیینه» را با حضور بانوان شاعر امروز جمعه مورخ ١٥ آذرماه برگزار مى‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، فرهنگسراى اندیشه در سالروز وفات حضرت معصومه (س)، شب شعر «در صحن آیینه» را در روز جمعه مورخ  ١٥ آذرماه از ساعت ١٨ الى ٢٠ برگزار مى‌کند و در این مراسم، بانوان شاعر به ساحت مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) عرض ارادت می‌کنند.

براساس این گزارش، از جمله شاعران حاضر در این مراسم معنوى، سارا جلوداریان، نغمه مستشارنظامى، فریبا یوسفى، فاطمه افشاریان، ساجده جبارپور، نفیسه سادات موسوى، مرضیه مختارنژاد و ...خواهند بود که اشعار خود را به زبان ساده و صمیمى به پیشگاه خواهر خورشید تقدیم خواهند کرد.

 

این مراسم با اجرای سمانه خلف زاده، از شاعران اهل بیت(ع) برگزار می‌شود و در ابتدای آن، محمد خلف زاده، قارى بین‌المللى کشورمان  تلاوت قرآن خواهد داشت. همچنین در پایان نواى گرم و دلنشین مداح و شاعر انقلابى، محمدمهدى عبدالهى، زینت‌بخش این محفل و مجلس معنوى خواهد بود.

فرهنگسرای اندیشه در خیابان شریعتى، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان اندیشه واقع است و امکان حضور آقایان و بانوان در این مراسم فراهم است.

انتهای پیام/

نظر شما