شناسهٔ خبر: 36828613 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

مشتری ستاره‌های استقلال کدام تیم‌های اروپایی هستند؟

چند بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که در این فصل عملکرد خوبی را داشته اند از چند تیم اروپایی پیشنهاد دریافت کرده اند.

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز، این روز‌ها لژیونر شدن ستاره‌های تیم فوتبال استقلال تهران کامبوس هواداران آبی است و باتوجه به نزدیک بودن فصل نقل و انتقالات، این کابوس برای آبی‌ها ترسناک‌تر هم می شود.

 شنیده می‌شود چهار بازیکن استقلال که عملکرد درخشانی را در این فصل داشته اند مورد توجه چهار باشگاه اروپایی مختلف قرار گرفته اند.


مهدی قائدی از کریستال پالاس انگلیس، میلاد زکی پور از دن هاگ هلند، روزبه چشمی از ترازبون اسپور ترکیه و عارف غلامی از بشیکتاش ترکیه پیشنهاد دارند.
هرکدام از این انتقال‌ها میلیارد‌ها تومان سود برای باشگاه استقلال دارد، اما جدایی این چهار نفر ممکن است به استقلال استراماچونی ضربه بزند. به طور حتم آنچه هوادار می خواهد حفظ این بازیکنان است، اما باید دید آیا مدیران باشگاه جهت خوشحالی هوادار و موفقیت تیم از خیر سود چندین میلیون یوریی این انتقال‌ها می گذرند یا خیر؟! چرا که هواداران در گذشته فروش تلخ صیادمنش را تجربه کردند و اینبار به دنبال تصمیم مدیران استقلال هستند.

بدون شک تیم فوتبال استقلال با توجه به صدر نشینی در لیگ برتر و ادامه همین روند به حضور تمامی بازیکنان نیاز دارد و استراماچونی دست خالی نمی‌تواند نیم فصل دوم را پیش ببرد.

منبع:باشگاه خبرنگاران

نظر شما