شناسهٔ خبر: 36825665 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

عضو شورای اسلامی شهر ورامین:

تعامل مجموعه شورای شهر و شهرداری با ناجا تاثیرات مثبت در پیشرفت شهر خواهد داشت

عضو شورای اسلامی شهر ورامین گفت: تعامل مجموعه شورای شهر و شهرداری با ناجا تاثیرات مثبت در پیشرفت شهر خواهد داشت

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ورامین، فتح الله فرجی عضو شورای اسلامی شهر ورامین در دیدار با سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: بنده به نیابت از مردم شهرستان ورامین از  تلاشهای جنابعالی و مجموعه نیروهای نظامی وانتظامی در قضیه اغتشاشات اخیر که  با سعه صدر و  تدبیر مناسب بود تشکر می نمایم.


وی گفت: همه ما مثل سایر مردم از طرح اصلاح قیمت بنزین به این شکل ناراضی هستیم و این سبب شد تا عده ای فرصت طلب با بهره گیری از اعتراضات قانونی مردم سوار بر موج اعتراضات دست به اغتشاش زنند و در این راستا به اموال عمومی و خصوصی مردم و کشور آسیب بزنند.


رئیس کمیسیون حقوقی و برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر ورامین گفت: این فتنه با پیچیدگی که داشت باعث شد ابعاد تازه ای از دشمنی دشمنان خارجی و عوامل داخلی برملا شود و در این خصوص نیروهای امنیتی اطلاعاتی و دستگاه قضایی باید سر شاخه ها و لیدرهای جریانات اخیر را هر چه زودتر دستگیر و به سزای عمل خود برسانند.


عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ورامین ادامه داد: رهبری معظم با تدبیر و سخنرانی به موقع در این قضیه  نشان دادند که سخنان ایشان در این برهه برای فروکش کردن آتش فتنه چقدر راه گشا بود و ملت بصیر ایران هم با حمایت از مقام معظم رهبری بصیرت و لحظه شناسی برای حفظ انقلاب را بار دیگر به دشمنان نشان دادند.


وی در پایان از همکاری و تعامل مجموعه ناجا با شورای شهر و شهرداری تقدیر کرد و گفت: بحمدالله همکاری در مجموعه مدیران شهرستان ورامین خوب و سازنده است و همکاری مجموعه ناجا و شورا و شهرداری می تواند تاثیرات مثبت در پیشرفت شهر داشته باشد.


سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران نیز در این دیدار گفت: در اغتشاشات اخیر پلیس توانست با سعه صدر و برخورد قاطع با آشوبگران مانع از اخلال در نظم عمومی شود و همگان دیدند که این اراذل و اوباش جان مردم هم برایشان مهم نبود.

 

وی گفت: مدیران کشور باید قدردان این مردم باشند زیرا مردم وقتی فهمیدند هدف اغتشاشگران چه بود با حضور خود ضمن حمایت از مقام معظم رهبری ثابت کردند در راه حفظ این انقلاب به هیچکس تعارف ندارند.


سردار عزیزی از همکاری مجموعه شهری خصوصا اعضای شورای شهر و شهردار ورامین با پلیس تقدیر کرد و گفت: برای ساختن شهری پایدار و دارای محیطی امن نیازمند همکاری همه مجموعه ها می‌باشیم و در این خصوص مجموعه پلیس سعی کرده پیشگام این مهم باشد.

نظر شما