شناسهٔ خبر: 36825639 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

زلاتان در مقایسه ام باپه با رونالدو نازاریو: ام باپه در 19 سالگی‌اش یک ستاره است؛ وقتی که رونالدو بازی می‌کرد همه می‌خواستند حرکات او را تقلید کنند

امیرعباس افخمی

زلاتان ابراهیموویچ در مصاحبه ای تایید کرد که بازی کیلیان ام باپه او را به اندازه رونالدو نازاریو به هیجان می آورد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- زلاتان ابراهیموویچ تایید کرد که کیلیان ام باپه، مهاجم پاری سن ژرمن، اولین بازیکنی است که او را به اندازه رونالدو نازاریو به هیجان می آورد.

به گزارش وبسایت گل، رونالدو نازاریو که بازیکن مورد علاقه زلاتان ابراهیموویچ می باشد، عملکردی فوق العاده در دوران بازیگری خود داشته و در تیم هایی همچون رئال مادرید، بارسلونا، اینترمیلان و میلان بازی کرده است. این بازیکن همچنین نقش اساسی در قهرمانی سال 2002 میلادی برزیل در جام جهانی داشت و فقط میروسلاو کلوزه بیشتر از این بازیکن در تاریخچه این رقابت ها گلزنی کرده است.

بنابراین رونالدو یکی از بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال به حساب می رود. زلاتان در مصاحبه ای به تعریف و تمجید از این بازیکن پرداخت و گفت:

وقتی که او بازی می کرد، همه می خواستند حرکات او را تقلید کنند. او استایل جذابی داشت. او کسی بود که باعث شد من پشت تلویزیون به تماشای بازی ها بپردازم.

وقتی از زلاتان پرسیدند که آیا کسی از بازیکنان امروز او را به یاد رونالدو می اندازد یا خیر، او کیلیان ام باپه را معرفی کرد و در این باره گفت:

شاید که ام باپه بتواند تفاوت ها را رقم بزند. او جوان است. امیدواریم که او به سخت کوشی ادامه دهد. او در 19 سالگی اش یک ستاره می باشد. امیدوارم که همچنان تشنه و بسیار علاقه مند به فوتبال بازی کردن باشد تا اینکه رشد کند و بهتر از این عمل کند. موفق بودن در کنترل نفس خود کار بسیار سختی می باشد.

مشابه رونالدو نازاریو، ام باپه نیز موفق به کسب مقام قهرمانی به عنوان یک بازیکن جوان در جام جهانی شده است و هر دوی آنها بازیکنان سرعتی و گلزنی می باشند.

 

نظر شما