شناسهٔ خبر: 36825293 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

با پیگیری‌ نمایندگی‌های ایران در کابل و هرات؛

حامد آس در منطقه نیمروز افغانستان شناسایی و تحویل سرکنسولگری ایران در هرات شد

جوان ناشنوای ایرانی که ۲۸ آبان ۹۸ به دلیل نداشتن مدارک هویتی و اختلال حواس از ایران به افغانستان رد مرز شده بود، روز پنجشنبه ۱۴ آذر ۹۸ در منطقه نیمروز افغانستان شناسایی و برای استرداد به کشورمان در اختیار سرکنسولگری ایران در هرات و خانواده وی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با پیگیری‌ نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در کابل و هرات، حامد آس جوان ناشنوای ایرانی که ۲۸ آبان ۹۸ به دلیل نداشتن مدارک هویتی و اختلال حواس از ایران به افغانستان رد مرز شده بود، روز پنجشنبه ۱۴ آذر ۹۸ در منطقه نیمروز افغانستان شناسایی و برای استرداد به کشورمان در اختیار سرکنسولگری ایران در هرات و خانواده وی شد.

حامد آس در منطقه نیمروز افغانستان شناسایی و تحویل سرکنسولگری ایران در هرات شد
 تصویر حامد آس

به گزارش میزان، برخی رسانه‌های داخلی پیشتر نوشته بودند «حامد آس» ساکن بخش مهر شهرستان ملکشاهی ایلام که به طور مادر زاد ناشنواست، به قصد زیارت امام رضا (ع) خانه را بدون اطلاع والدینش ترک می‌کند و در اتفاقی عجیب سر از افغانستان در می‌آورد.
 
حامد آس در منطقه نیمروز افغانستان شناسایی و تحویل سرکنسولگری ایران در هرات شدساختمان کنسولگری ایران در هرات
 
محمد صدیقی‌فر سرکنسولگر جمهوری اسلامی ایران در هرات  ۲۶ تیر ۱۳۹۸ در دیدار با رئیس و اعضای شورای ولایتی هرات، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع نمایندگان مردم ولایت هرات، سیاست جمهوری اسلامی ایران را حمایت از دولت مستقر در کابل عنوان و تاکید کرد: علی‌رغم برخی شیطنت‌ها، در حال حاضر امن‌ترین مرز‌های دو کشور را داریم.
 
حامد آس در منطقه نیمروز افغانستان شناسایی و تحویل سرکنسولگری ایران در هرات شد
محمد صدیقی‌فر سرکنسولگر جمهوری اسلامی ایران در هرات
 
صدیقی‌فر همچنین نقش دو استان هرات و خراسان رضوی را در حل بسیاری از مشکلات و ارتقای روابط مهم ارزیابی کرد و افزود: با اراده مسئولان دو استان، ظرفیت‌های بسیاری برای ارتقای روابط دو کشور وجود دارد.
 
بیشتر بخوانید: 
 
انتهای پیام/

نظر شما