شناسهٔ خبر: 36824444 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پیکر پاک شهید احمد ورزردی در دزفول تشییع می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خوزستان گفت: آئین تشییع پیکر پاک و مطهر شهید احمد ورزردی سگوند از جانبازان دفاع مقدس روز جمعه ۱۵ آذرماه با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده معظم شهدا و ایثارگران در دزفول برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، یکی از یادگاران دوران هشت سال حماسه و مقاومت از دیار دزفول پس از تحمل چندین دهه درد و رنج مجروحیت آسمانی شد و به فیض شهادت نائل آمد.

آئین تشییع پیکر پاک و مطهر جانباز و آزاده شهید احمد ورزردی سگوند با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا در زادگاهش شهر دزفول برگزار می‌شود.

در همین ارتباط عبدالرضا فرجیان مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خوزستان اظهار کرد: جانباز و آزاده شهید احمد ورزردی سگوند پس از تحمل رنج و درد مجروحیت در بیمارستان بقیه الله  تهران به فیض شهادت نائل آمد.

وی افزود: آئین تشییع پیکر پاک و مطهر شهید احمد ورزردی سگوند از جانبازان دفاع مقدس روز جمعه 15 آذرماه با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده معظم شهدا و ایثارگران در دزفول برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خوزستان بیان کرد: پیکر پاک و مطهر شهید احمد ورزردی سگوند از حرم سبزقبا در دزفول تشییع می‌شود که در این برنامه مردم خوزستان با این جانباز شهید وداع می‌کنند.

فرجیان عنوان کرد: پیکر جانباز و آزاده شهید احمد ورزردی سگوند پس از تشییع در گلزار شهدای بهشت علی دزفول در کنار دیگر شهیدان این شهرستان آرام می‌گیرد.

شهید احمد ورزردی سگوند در دوران هشت سال دفاع مقدس همگام با دیگر رزمندگان اسلام به جبهه اعزام شد و به نبرد با دشمنان پرداخت.

این دلیرمرد دزفولی پس از حضور در جبهه در عملیات والفجر مقدماتی در بهمن ماه سال 1361 شرکت کرد که مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به شدت مجروح شد.

شهید احمد ورزردی سگوند در عملیات والفجر مقدماتی در تاریخ 21 بهمن ماه سال 1361 در اثر اصابت گلوله به کمر قطع نخاع شد و در همان تاریخ نیز به اسارت نیروهای دشمن درآمد.

وی پس از 26 ماه و 17 روز اسارت در تاریخ هفتم خردادماه سال 1364 آزاد شد و به آغوش میهن اسلامی بازگشت ولی برای انجام ادامه درمان خود به خارج از کشور اعزام شد.

این آزاده و جانباز 70 درصد خوزستانی پس از تحمل چندین دهه درد و رنج مجروحیت، بیش از این دوری دوستان و همرزمان خود را تاب نیاورد و به جمع آنها پر کشید.

شهرستان دزفول شهدای زیادی را تقدیم به اسلام کرد که شهید غلامحسین سپهری، شهید عبدالرحیم بختیاری، شهید علیرضا خرمی، سردار شهید سید جمشید صفویان، شهید غلامرضا سپهری، سردار شهید عظیم محمدی‌زاده، شهید محمدجواد علی‌بهار، شهید نادر خرمی، شهید محمدرضا بختیاری، غواص شهید عبدالامیر رمی، شهید عبدالمحمد سپهری، شهید سید مجتبی ابوالقاسمی، شهید امیرعلی هیودی، شهید علی حاجیوندقیاسی، شهید محمد زلقی، شهید عادل سعد، سردار شهید عبدالحسین سعادت خواه، شهید عارف کایدخورده، شهید علی سعد، شهید حسین ولایتی‌فر، شهید سعید زارع، شهید حاجی‌مراد نادری و شهید احمد ورزردی‌سگوند از جمله آنها هستند.

انتهای پیام/ ع

نظر شما