شناسهٔ خبر: 36824398 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

واکنش لوکاکو و اسمالینگ به تیتر جنجالی کوریره دلو اسپورت(تصاویر)

دو بازیکن تیم‌های اینتر و رم در آستانه بازی حساس سری آ مورد تمسخر یک روزنامه مطرح ایتالیا قرار گرفته بودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا،‌ در چارچوب مسابقات هفته پانزدهم سری آ ایتالیا فردا اینتر در ورزشگاه سن سیرو میزبان رم خواهد بود. این مسابقه با تیتر جنجالی روزنامه کوریره دلو اسپورت بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفته است. این روزنامه با انتشار تصویر روملو لوکاکو، مهاجم اینترمیلان و کریس اسمالینگ، مدافع رم تیتر "جمعه سیاه" را انتخاب کرد و اگرچه قصد ترویج شعارهای نژادپرستانه را نداشت اما با واکنش‌ها جنجالی رو به رو شد.

333

پس از محکوم کردن این رفتار توسط باشگاه‌های ایتالیایی، دو بازیکن که اکنون در صدر اخبار ایتالیا هستند هم با انتشار متنی از خود دفاع کردند.

روملو لوکاکو درباره تیتر کوریره دلو اسپورت نوشت:"به جای تمرکز روی نبرد بین دو تیم... کوریره دلو اسپورت با خنده دارترین عناوینی را به کار برده که تا به حال در حرفه خود دیده اما شما بچه ها به جای اینکه در مورد بازی زیبایی که قرار است در سن سیرو بین دو باشگاه عالی برگزار شود، به مسئله نژادپرستانه دامن بزنید ... معرفت کلید مهمی است که شما(روزنامه نگاران کوریره دلو اسپورت) باید در این زمینه کاری انجام بدهید ... از همه هواداران و سایر روزنامه نگاران تشکر می‌کنم که حمایت کردند و بیایید همه منتظر بازی فردا باشیم. فورزا اینتر."

همچنین کریس اسمالینگ هم در این باره متنی صفحه رسمی توییترش منتشر کرد:" در حالی که من دوست دارم روز را با تمرکز روی بازی بزرگ فردا سپری کنم، مهم است که تصدیق کنم آنچه که امروز صبح اتفاق افتاده اشتباه و بسیار بی عاطفه بود. امیدوارم سردبیرانی که عامل این تیترهستند، مسئولیت این امر را برعهده بگیرند و قدرت و همچنین تاثیرگذاری کلمات را بدانند. فریادی بزرگ برای حمایت از آس رم. حالا بگذارید بازی آغاز شود."

نظر شما