شناسهٔ خبر: 36824310 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

اجمالی

مصلحی: تلاش استکبار برای از بین بردن فرهنگ جهاد و شهادت

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیون در دفاع مقدس با اشاره به تلاش استکبار برای از بین بردن فرهنگ جهاد و شهادت گفت: پی بردن به مقام و منزلت شهدا از توان و درک انسان و بعضی افراد خارج است.

صاحب‌خبر -
 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدر مصلحی عصر امروز در مراسم یادبود حبیب روحی و ۶۴ شهید والامقام دهستان چوکام با بیان اینکه انقلاب اسلامی مدیون خون پاک شهیدان است، اظهار کرد: در دوران ۴۰ ساله انقلاب اسلامی بار‌ها استکبار به دنبال نابودی نظام بود، ولی شهیدان با خون پاک و فداکاری خود اجازه چنین کاری را به دشمنان ندادند.

وی با تأکید بر لزوم برگزاری مراسم یادواره شهدا در کشور گفت: استکبار سعی دارد فرهنگ جهاد و شهادت را در جامعه از بین ببرد و تنها راه جلوگیری از انجام این کار برگزاری مراسم یادواره شهدا است.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به جایگاه شهدا در پیشگاه پروردگار تصریح کرد: پی بردن به مقام و منزلت شهدا از توان و درک انسان و بعضی افراد خارج است و انسان تا زمانی که به این جایگاه نرسد نمی‌تواند آن را درک کند.

مصلحی با اشاره به ویژگی معنوی شهدا بیان کرد: شهدا به دنبال لذت و مدیریت دنیایی نبوده و با شهادت خود راه امام و انبیا را پیش‌گرفته و مدیریت و لذت‌های معنوی یعنی محبت و مهر خدا را کسب کردند.

این خبر تکمیل می‌شود ...

نظر شما