شناسهٔ خبر: 36824304 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده مردم قزوین در مجلس:

تاکنون ۱۲۰ قانون جدید در مجلس طرح کرده‌ام

50057

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، گفت: در این دو دوره که در مجلس حضور داشتم حدود ۱۲۰ قانون تصویب شده یا در صحن علنی مجلس مطرح شده است که من به عنوان یکی از طراحان آن‌ها بودم.

صاحب‌خبر -

داوود محمدی، نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک ضمن ثبت‌نام برای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همیشه تاکید کردم که مردم گزینه‌هایی که ثبت‌نام کردند را با دقت بررسی کنند و عملکرد افراد را زیر ذره‌بین قرار دهند و براساس شایستگی یک نفر را انتخاب کنند.

وی افزود: تلاشم در این دو دوره که در مجلس بودم  معطوف به این بوده که شأن و عظمت مردم قزوین را در مجلس حفظ و صیانت کنم و در عرصه قانون‌گذاری حضور فعال داشته باشم چرا که یکی از وظایف نماینده قانون‌گذاری است.

این داوطلب بیان کرد: در این دو دوره حدود ۱۲۰ قانون تصویب شده یا در صحن علنی مجلس مطرح شده است که من به عنوان یکی از طراحان آن‌ها بودم، در حوزه نظارت نیز به عنوان نایب رئیس و رئیس کمیسیون اصل ۹۰ تلاش کردم که شأن نماینده در حوزه قانون‌گذاری و نظارت را رعایت کنم که نتایج مثبت داشته است.

وی خاطرنشان کرد: در عرصه زیرساخت‌ها نیز خوب عمل کردیم، شاید باورش سخت باشد اما اگر از چاه‌های تلفیقی بیدستان و اقبالیه آب نمی‌آوردیم مجبور بودیم که در سنوات گذشته آب مرکز شهر را جیره‌بندی کنیم، ۴۰ سال از این موضوع گذشته است و با مضایق مالی اجرای این کار دشوار شده است.

محمدی بیان کرد: در حال حاضر نیز ۶۰ میلیون متر مکعب حق سهم از سد طالقان گرفتیم و عملیات اجرایی آن شروع شده است، وزارت نیرو قرار بود تا شهریور ماه این آب را به آبیک تحویل دهند که اجرایی نشد و قول داده‌اند که تا پایان سال انجام شود.

وی تصریح کرد: سال بعد نیز این آب به قزوین و سپس به تاکستان رسانده می‌شود، همین یک پروژه ۱۴ شهر، ۱۹۸  روستاو ۸۰ درصد جمعیت ما را از آب با کیفیت طالقان تامین می‌کند، در حال حاضز از آب‌های زیرزمینی استفاده می‌کنیم که کیفیت آن مطلوب نیست.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک یادآور شد: اعتبار این  پروژه بیش از هزار میلیارد تومان است، راه آهن قزوین به رشت، پیشرفت فیزیکی دو خطه شدن راه آهن قزوین تهران، ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی راه آهن قزوین به زنجان، ساخت بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین از جمله برنامه‌های صورت گرفته طی دوره گذشته است.

انتهای پیام

نظر شما