شناسهٔ خبر: 36824218 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

فن‌دایک: اگر برنده شویم گل خوردن اهمیتی ندارد

ویرژیل فن‌دایک، ستاره خط دفاعی لیورپول می‌گوید کمبود آمار کلین‌شیت لیورپول در فصل جاری به موفقیت این تیم ارتباطی ندارد و او به این موضوع اهمیت نمی‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در دوازده بازی خانگی خود در فصل جاری موفق به ثبت کلین‌شیت نشده و در این فصل در رقابتهای مختلف تنها در سه مسابقه موفق شده دروازه‌اش را بسته نگه دارد. این آمار باعث شده برخی کارشناسان و رسانه‌ها انتقادهایی به  خط دفاعی لیورپول وارد کنند ولی ویرژیل فن‌دایک ستاره خط دفاع این تیم می‌گوید تا زمانی که لیورپول صدرنشین لیگ برتر باشد او به این موضوع و کلین‌شیت نکردن تیمش اهمیت نخواهد داد.

 

 

لیورپول با پیروزی 5-2 در دربی شهر لیورپول مقابل اورتون حالا با اختلاف هشت امتیاز نسبت به لستر همچنان صدرنشین لیگ برتر است. اما تنها سه بازی‌ای که لیورپول در این فصل موفق شده در آنها دروازه‌اش را بسته نگه دارد بازی مقابل برنلی و شفیلد در لیگ برتر و بازی با ام‌کی دانز در جام اتحادیه بوده است.

 

فن‌دایک در این باره گفت:" اینکه تعداد کلین‌شیت ما کم است واقعا اهمیتی ندارد ولی این را هم بگویم که حتی وقتی تیم پیروز می‌شود کسی دوست ندارد گل بخورد".

 

 

ستاره هلندی لیورپول در ادامه گفت:" ولی من به خاطر اینکه گل خورده‌ایم بی‌خواب نمی‌شوم. مهم این است که تیم در بازی‌های خود پیروز شود. ما می‌خواهیم به بهترین شکل ممکن پیروز شویم و مسلما قصدمان از اول این نیست که گل بخوریم. ولی اگر بازی را ببریم ولی گل هم بخوریم، همه خوشحال و راضی خواهیم بود".

 

نظر شما