شناسهٔ خبر: 36823698 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

ثبت نام 7421 داوطلب تا پایان روز پنجم

خبرنگار شبکه خبر مستقر در ستاد انتخابات کشور از ثبت نام 7421 داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا پایان روز پنجم خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
محمد علی قیومی در ارتباط تصویری با خبر ۱۹ شبکه خبر گفت: از صبح روز یکشنبه ۱۰ آذر که ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شده تا ساعت ۱۸ امروز پنج شنبه ۷۴۲۱ نفر ثبت نام کرده اند.

او گفت: از این تعداد ۸۲۱ نفر زن هستند.

داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم تا ۱۶ آذر ۹۸ فرصت دارند تا با در دست داشتن مدارک لازم با حضور در فرمانداری‌های سراسر کشور، وزارت کشور و دفاتر وزارت امور خارجه در دیگر کشور‌ها برای نامزدی در این دوره از انتخابات ثبت نام کنند.

مدت زمان ثبت‌نام در هر روز از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۸ عصر و به مدت ۱۰ ساعت است.

از فردا جمعه ۱۵ آذر تا ۲۱ آذر ثبت نام از داوطلبان انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری هم آغاز می‌شود. 
 
همزمان با یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، انتخابات میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری نیز در ۲ اسفند ۹۸ برگزار می‌شوند.

نامزد‌ها به استناد ماده ۵۶ قانون انتخابات از ۲۴ بهمن می‌توانند به صورت رسمی فعالیت‌ها و تبلیغات انتخاباتی خود را آغاز و تا یکم اسفند یعنی یک روز به انتخابات برای به فعالیت انتخاباتی خود ادامه دهند.
<div id="video-display-embed-code_254277" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/750953/254277?width=400&height=300"></script></div>

برچسب‌ها:

نظر شما