شناسهٔ خبر: 36823579 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان:

نفت آبادان با وجود مشکلات تیم خوبی است

آبادان – سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در بازی با پیکان نشان دادیم که با وجود تمام مشکلات اما صنعت نفت تیم بسیار خوبی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، دراگان اسکوچیچ شامگاه امروز پس از پیروزی سه بر دو تیمش در مقابل پیکان در جمع خبرنگاران افزود: به بازیکنانم تبریک می گویم، بازی راحتی نبود، پیکان تیم بسیار خطرناکی برای ما بود. این تیم مشکلات زیادی را برای پرسپولیس و سپاهان ایجاد کرده بود اما بازیکنانمان آنچه را که از آنها خواسته بودیم، انجام دادند.

وی اظهار کرد: بازیکنانمان در نیمه نخست بازی پرس شدیدی انجام دادند و در نیمه دوم پس از اینکه نتیجه به نفع مان بود، عقب نشستیم، ۹۰ دقیقه پرس کردن کار بسیار سختی است اما بازیکنان ما به خوبی از عهده این کار برآمدند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: از اینکه این برد بسیار بزرگ نصیب ما شد خوشحالم، اگرچه شاید تیم پیکان در ظاهر تیم بزرگی نباشد اما تیم خطرناکی است و هر توپی که لو می دادیم ما را سخت تنبیه می کردند. 

اسکوچیچ با بیان اینکه یک بار دیگر نشان دادیم که با وجود تمام مشکلات تیم بسیار خوبی هستیم، درباره فاصله کم میان بازی‌ها یادآور شد: مشکل زیادی برای ریکاوری به وجود نمی‌آورد و فاصله زمانی مناسبی میان بازی‌ها وجود دارد. مشکل ما این است که میان بازی‌ها نمی‌شود خیلی خوب تمرین کرد، این طبیعی است که برخی بازیکنان که از مصدومیت برمی‌گردند با مشکل کار کنند، امروز مصطفی احمدی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم با اینکه در ۴-۵ بازی اخیر از بهترین بازیکنان ما بود.

وی گفت: ‌با وجود تمامی مشکلاتی که داریم و زمان بسیار کمی که میان بازی‌ها وجود دارد و نمی‌شود خوب تمرین کرد اما به طور واقعی خوب کار می‌کنیم. بیش از اینکه به ریکاوری مربوط باشد به فاصله زمانی بسیار کمی که بین بازی‌ها وجود دارد و نمی‌شود خوب تمرین کرد مربوط است و در این زمینه بیشتر مشکل داریم.

وی درباره دلیل به کارگیری میلاد جهانی افزود: او هم یک بازیکن مثل بقیه بازیکنان است. من با چشمان خودم او را می‌بینم و اعتقاد دارم او مثل بقیه بازیکنان شانس یکسانی برای بازی کردن دارد. زمانی که تعویض انجام می‌دهم به فکر میلاد نیستم به فکر تیم نفت آبادان هستم. من بازیکنان را انتخاب نمی‌کنم خودشان من را مجبور می‌کنند که از چه کسی برای بازی کردن استفاده کنم. این به عملکرد بازیکن بستگی دارد و من با هیچ کسی مشکل ندارم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار کرد: من از آنها چیزهایی می‌خواهم که بایستی انجام دهند. هیچ وقت از بازیکنان چیزی که در توان‌شان نیست نمی‌خواهم اما هر کسی بایستی کار کند اگر شما درباره میلاد جهانی از من سؤال می‌پرسید او سه روز پیش گفته بود که می‌خواهم از اینجا بروم. آیا به نظر شما بایستی بگذاریم که او بازی کند. حتی من به این مسئله توجه نکردم اما امروز از من چیز متفاوتی خواست تا انجام بدهم. ما بدون وینگر بازی کردیم. وینگرهای ما در کار دفاعی خوب کار می‌کردند، می‌رفتند و می‌آمدند اما میلاد از آن دسته بازیکنانی نیست که در این بخش به کار ما بخورد.

اسکوچیچ در واکنش به اینکه میلاد جهانی از بازیکنان محبوب آبادان است، تصریح کرد: برای چه بایستی بگذارم او برود او بایستی مانند بقیه کار و تلاش کند، حرف نزند و کار کند. بعضی از بازیکنان در اینجا مثل خانم‌ها هستند، از خانم‌ها عذرخواهی می‌کنم. وقتی بازی نمی‌کنند شروع به گریه کردن می‌کنند. آنها باید کار کنند، زحمت بکشن، تنها همین و بس. 

وی یادآور شد: جهانی پس از بازی با تراکتور هم با نساجی بازی کرد و هم با پرسپولیس؛ اگر فکر می‌کنید در نیمه دوم به عنوان بازیکن جانشین بایستی وارد بازی شود در اشتباهید. هر بازی شرایط متفاوتی دارد. گاهی اوقات نیاز است که ما با دو بازیکن پشت مهاجم بازی کنیم، از او استفاده می‌کنم. وینگرهای پیکان خوب کار می‌کردند و من مجبور بودم با سه هافبک وسط بازی کنم و او در سیستمی که دو دفاع چپ و راست ما بایستی بروند و بیایند نمی‌تواند کار کند. نباید اینها را توضیح بدهم. میلاد نیز بازیکنی است مثل بقیه بازیکنانی که ما در خدمت داریم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان همچنین درباره شرایط بختیار رحمانی گفت: او در زانویش مشکل پیدا کرده و مصدوم است. او در تمرین مصدوم شد. اگر بخواهم از بازیکنی استفاده کنم آن بازیکن بایستی در سلامت کامل باشد. قبل از اینکه بخواهم به تک تک بازیکنان فکر کنم، به تیمم فکر می‌کنم. تیمم تیم خوبی است.

وی درباره اینکه آیا بهتر نیست برای تیم‌ملی از سرمربی ایرانی استفاده شود، گفت: در مورد تیم‌ملی هیچ نظری ندارم و صحبت نمی‌کنم.

نظر شما