شناسهٔ خبر: 36822957 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

تعداد ثبت‌نام‌ها به ۱۰۲ رسید؛

۹۲ درصد کاندیداهای ثبت‌نام شده در استان بوشهر مرد هستند

بوشهر - سرپرست اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: تا پایان روز پنجم ثبت‌نام‌ها، از مجموع ۱۰۲ نفر ثبت‌نامی، ۹۴ نفر مرد هستند.

صاحب‌خبر -

خسرو دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پنجمین روز از ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ۳۸ نفر در حوزه‌های انتخابیه استان بوشهر نام‌نویسی کردند.

وی اضافه کرد: امروز در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم هشت نفر، در حوزه دشتستان ۹ نفر، در حوزه کنگان، دیر، جم و عسلویه ۱۱ نفر و در حوزه دشتی و تنگستان ۱۰ نفر نام‌نویسی کردند.

سرپرست اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر بیان کرد: جمع ثبت نام نهایی داوطلبان تا پایان روز چهارم ۱۰۲ نفر است که در مجموع ۹۴ نفر مرد و هشت نفر زن هستند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم ۳۴ نفر، در حوزه کنگان، دیر، جم و عسلویه ۲۴ نفر، در حوزه دشتی و تنگستان ۲۱ نفر و در حوزه دشتستان ۲۳ نفر ثبت‌نام نهایی شده‌اند.

دهقانی ادامه داد: از این تعداد پنج نفر دارای سابقه نمایندگی و ۲۱ نفر دارای سابقه داوطلبی هستند. ۴۵ نفر از داوطلبین ۳۰ تا ۴۰ ساله هستند.

وی گفت: همچنین امروز فرآیند تشکیل هیئت‌های اجرایی استان بوشهر نیز یک روز قبل از موعد مقرر قانونی  در ۱۰ شهرستان و ۱۶ بخش پایان یافت.

نظر شما