شناسهٔ خبر: 36822397 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بنیاد برکت دستاوردهای خوبی در مناطق محروم داشته است

کرمانشاه -ایرنا- معاون فرماندار جوانرود گفت: بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، در بیش از ۹ سال فعالیت مستمر خود دستاوردهای ارزنده‌ای در زمینه‌های گوناگون در مناطق محروم داشته است.

صاحب‌خبر -

کمال شهسوراری روز پنجشنبه در نشست مشترک دهیاران و  تسهیل‌گران بنیاد برکت افزود: اقدامات مؤثر و فعالیت‌های چشم‌گیر این بنیاد نشان‌دهنده‌ تلاش انسان‌های دلسوز در جهت وفاق و وحدت ملی در کشور به منظور محرومیت‌زدایی است و مانع مهاجرت روستاییان به شهر خواهد شد.
وی با اشاره به بخشی از محرومیت روستاهای شهرستان جوانرود اظهارداشت: با توجه به مسئولیتی که بنیاد برکت در جهت محرومیت‌زدایی در کشور برعهده دارد، این اطمینان را داریم که می‌توان زمینه‌هایی برای همکاری بیشتر ایجاد کرد و برهمین مبنا ما درصددیم که با بنیاد برکت ارتباط موثرتری داشته باشیم.
مجری بنیاد برکت در شهرستان‌های جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی نیز با اشاره به خدمات و فعالیت های ارزنده بنیاد برکت گفت: این نهاد تاکنون در سطح ۱۵ روستای شهرستان جوانرود فعالیت خود را آغاز کرده است.
رضا خرمی افزود: تاکنون ۳۰۰ نفر متقاضی در بخش کلاشی و ۲۰۰ متقاضی در بخش مرکزی شهرستان جوانرود برای طرح‌های اشتغالزایی بنیاد برکت ثبت نام شده اند.
وی اظهارداشت: بنیاد برکت به متقاضیان طرح‌های اشتغالزایی تسهیلات چهار میلیون تا ۴۰ میلیون تومان به صورت انفرادی و ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات در قالب کارگاه‌های تولید مستمر در روستاها با کارمزد چهار درصد پرداخت می کند.
شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

نظر شما