شناسهٔ خبر: 36821650 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر:

نتیجه خوبی در تبریز کسب کردیم/ جنگنده بودن بازیکنان شاهین

تبریز- سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: نتیجه خوبی در تبریز کسب کردیم و از عملکرد بازیکنانم راضی هستم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، میشو کریستوویچ سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر عصر امروز پنج شنبه در نشست خبری بعداز بازی دو تیم تراکتور و شاهین شهرداری بوشهر در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد.

وی با بیان اینکه می‌دانستیم که تراکتور چقدر تیم خوبی است، افزود: ما به تبریز آمده بودیم تا خوب کار کنیم و مقابل تیمی که بازیکنان و مربی بسیار عالی دارد نتیجه بگیریم که همین طور هم شد و یک امتیاز شیرین از تبریز کسب کردیم.

سرمربی شاهین با تمجید از عملکرد بازیکنان تیمش گفت: بازیکنانم جنگیدند و تلاش کردند تا این نتیجه را بدست بیاوریم.

وی با تاکید بر اینکه تراکتور بهتر از ما بود و حقش بود که برنده شود، ابراز داشت: این فوتبال است و گاهی اوقات خوب بازی می‌کنید و نمی‌توانید ببرید. کیفیت ما مثل تراکتور نیست ولی امروز خیلی خوب تلاش کردیم و امیدوارم این روند را ادامه دهیم.

کریستیچوویچ با اشاره به اینکه مصدومیت بازیکنان تیمش کار او را سخت کرده است، افزود: چند بازیکن‌مان مصدوم است و یکی هم هفته قبل کارت قرمز گرفت و امروز برای همین از چند بازیکن جوان استفاده کردیم که تا به حال در لیگ برتر بازی نکرده بودند.

وی ادامه داد: بازیکنانم به لحاظ بدنی آماده نبودند اما این بازی را انجام دادند. پیشرفت زیادی داشتند و این پیشرفت آنها بیشتر هم می شود، البته امروز دروازه‌بان‌مان هم خیلی خوب بود.

سرمربی شاهین افزود: ۲۵ روز است که وارد بوشهر شدم و در زمان من سه بازی انجام داده ‌ایم و باختی نداشتیم.

وی سپس با اشاره به بازی های باقیمانده تیمش تا پایان نیم فصل گفت: بازی های سختی در پنج بازی آینده داریم، تلاش می‌کنیم و امیدواریم بیشترین امتیازات را از این بازی‌ها کسب کنیم. زمانی که من آمدم اگر اعتقاد نداشتم که می‌توانم موفق شوم، وارد بوشهر نمی‌شدم.

وی گفت: در بازی قبلی حریف شانس داشت اما امروز ما شانس داشتیم. شاهین را در ادامه لیگ خواهیم دید. زمانی که به تیم اضافه شدم 22 گل خورده و کلا دو امتیاز داشتیم و مشکلات زیادی داخل باشگاه وجود داشت. از زمانی که آمده‌ام هیچ بازیکنی به تیم اضافه نکردیم.

وی گفت: بازی را با یک امتیاز تمام کردیم و با توجه به اینکه حریف‌ ما تراکتور بود، انگار در آسمان‌ هستیم.

تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و شاهین شهرداری بوشهر در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۵:۳۰ امروز پنج شنبه در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

شاگردان دنیزلی که در سه دیدار قبلی خود در لیگ برتر مقابل حریفان شکست خورده بودند،‌ در این بازی خانگی هم نتوانستند سه امتیاز مسابقه را کسب کنند تا ناکامی تراکتوری‌ها همچنان ادامه داشته باشد.

از سوی مقابل شاهین نیز که پس از حضور کریستیچویچ در این تیم در دو بازی قبلی به نتیجه تساوی رسیده بود، در این بازی در کسب تساوی هت‌تریک کرد.

تراکتوری‌ها با این تساوی ۱۸ امتیازی شدند و در رده هفتم جدول جای گرفتند و شاهین نیز با پنج امتیاز همچنان قعرنشین جدول رده‌بندی است.

نظر شما