شناسهٔ خبر: 36821604 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

معاون فرماندار تهران؛

41 هزار نفر برای همکاری با فرمانداری تهران در برگزاری انتخابات اسفند ماه آموزش می بینند

غلامحسین آرام، معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران از برگزاری دوره‌های آموزشی برای 41 هزار نفر از عوامل همکار با فرمانداری در انتخابات پیش رو در تهران خبر داد.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین|غلامحسین آرام، معاون فرماندار تهران به ارائه توضیحاتی درباره وظایف معاونت فنی و عمرانی فرمانداری تهران در برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری پرداخت و گفت: بر اساس روال انتخابات‌های گذشته و تقسیم بندی‌های انجام شده در حوزه انتخابیه تهران، آموزش عوامل اجرایی برای روز انتخابات بر عهده معاونت فنی و عمرانی فرمانداری قرار گرفته است.

 

وی با بیان اینکه «متناسب با تعداد شعب اخذ رای در حوزه انتخابیه تهران تاکنون حدود 38 هزار نفر از کارکنان دستگاه‌های اجرایی و مردم برای همکاری با فرمانداری تهران به عنوان عوامل اجرایی اعلام آمادگی کرده‌اند»، خاطر نشان کرد: برای روز انتخابات با احتساب حدود 10 درصد افراد ذخیره در مجموع 41 هزار نفر با فرمانداری تهران به عنوان عوامل اجرایی برگزاری انتخابات همکاری می کند.

 

معاون فرماندار تهران اظهار کرد: بر این اساس ما برای حدود 41 هزار نفری که در جریان انتخابات فرمانداری همکاری می کنند دوره‌های آموزشی برگزار می‌کنیم و در این دوره‌ها به این افراد قوانین انتخابات نحوه اخذ رای و شمارش آرا را آموزش می‌دهیم. این افراد پس از گذراندن یک دوره آموزشی 8 ساعته که توسط 220 مدرس در مناطق مختلف سطح شهر برگزار می‌شود، در صورتی که در آزمون پایان این دوره موفق شوند، می‌توانند با مجموعه فرمانداری تهران در جریان انتخابات پیش رو همکاری کنند.

 

منبع: ایسنا

 

نظر شما