شناسهٔ خبر: 36821508 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تردد در محور خلخال - اسالم فقط با زنجیرچرخ میسر است

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: بارش برف و باران در اکثر نقاط استان سبب بروز مشکلاتی در تردد شده و تردد در محور اسالم - خلخال فقط با زنجیرچرخ میسر است.

صاحب‌خبر -

سرهنگ سید محمد صفوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت:  بارش برف و باران در اکثر نقاط استان سبب بروز مشکلاتی در تردد شده و تردد در محور اسالم - خلخال فقط با زنجیرچرخ میسر است که از رانندگان انتظار می‌رود با رعایت نکات ایمنی و سرعت مطمئه وارد جاده‌ها شوند.

وی با اشاره به این که تغییر شرایط جوی و کاهش دمای هوا با بارش برف و باران همراه بوده است بیان کرد: خوشبختانه در حال حاضر تمامی جاد‌ه‌ها و محورهای مواصلاتی استان باز و تردد در جریان است که در این زمینه به دلیل وجود کولاک مقطعی تردد با زنجیرچرخ در محور خلخال - اسالم ممکن است.

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی بسیاری از محورها نیز انجام یافته و به همراه داشتن سیستم گرمایشی و برف پاک خودرو در این زمینه مورد تاکید است که انتظار می‌رود تا حد امکان از سفرهای غیرضروری ممانعت به عمل آید تا مشکلی پیش نیاید.

صفوی بیان کرد: در حال حاضر محورهای مواصلاتی استان به دلیل بارش برف و باران خیس و لغزنده است که باید رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه وارد جاده‌ها شده و پایبند اصول رانندگی ایمن باشند که این موضوع با هدف تامین سلامتی جانی و مالی مردم حائز اهمیت بسیار است.

وی تصریح کرد: قانونمندی محور اساسی جلوگیری از تصادفات و تلفات جاده‌ای است و پلیس همگام با مردم در تلاش برای تحقق این مهم است.

انتهای پیام/141/ ع

نظر شما