شناسهٔ خبر: 36821477 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

تراکتور 0-0 شاهین شهرداری بوشهر؛ شاهین قعرنشین فرصت بازگشت به جمع مدعیان را از دنیزلی گرفت!

حسین رضایی

تیم دنیزلی نتوانست از پس شاهین قعرنشین بربیاید.

صاحب‌خبر -

طرفداری- در چارچوب رقابت های لیگ برتر و در هفته سیزدهم، دو تیم تراکتور و شاهین شهرداری بوشهر امروز به مصاف یکدیگر رفتند که بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

مشخصات بازی
هفته سیزدهم لیگ برتر
تراکتور-شاهین شهرداری بوشهر
پنجشنبه 14 آذر 1398 ساعت: 15:30
تبریز-ورزشگاه یادگار امام 
داور: سیدرضا مهدوی- کمک‌ها: امیررضا آشور ماهانی و هیوا بهمنی

گل ها: -

ترکیب تراکتور:

رشید مظاهری، ایمان سلیمی، محمدرضا خانزاده،  احسان حاج صفی، مهدی تیکدری، اکبر ایمانی، ویلیان میمبلا، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، یوکیا سوگیتا و محمدرضا آزادی

ترکیب شاهین شهرداری بوشهر:

ماکسیما کویلیتایا، لوکا گادرانی، بهروز نوروزی‌فرد، حسن نجفی، دانیال مومنی، مرتضی غلامعلی‌تبار، محمدصادق بارانی، سلمان بحرانی، بهمن سالاری، ابوذر صفرزاده و حسین مالکی

همانطور که قابل پیش بینی هم بود، تراکتور نیمه اول بازی را مالکانه و هجومی آغاز کرد. شاگردان کریستوویچ در این بین سعی بر انسجام خط دفاعی خود و استفاده از ضد حملات داشتند. با وجود این که آمار تیم دنیزلی بهتر از میهمان بود، اما نمی شد شاهینی ها را نیز دست و پا بسته بدانیم. تیم بوشهری در طول بازی سعی بر استفاده از ضد حملات با استفاده از بازیکنان سرعتی خود را داشت که البته هیچ ثمری را برای آن ها ندیدیم.

در نیمه دوم، روند بازی تقریباً همانند 45 دقیقه اول پیگیری شد. تیم بوشهری همچنان استحکام دفاعی خود را حفظ کرده بود و در این بین کم دقتی عناصر هجومی تراکتور از احتمال کم گلزنی این تیم خبر می داد. با این حال تراکتوری ها به تلاش خود ادامه دادند اما هیچ کدام از آن ها راه به جایی نبرد و همچنان دست تیم دنیزلی در پیروزی کوتاه ماند.

نظر شما