شناسهٔ خبر: 36821379 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

در پاسخ به یک نامه مداخله‌جویانه مطرح شد

روایت ظریف از «دروغ مذبوحانه»، «بی‌کفایتی بدبختانه» و «لاپوشانی» انگلیس، فرانسه و آلمان

وزیر امور خارجه گفت: جدیدترین نامه تروئیکای اروپایی (انگلیس، فرانسه و آلمان) به دبیرکل سازمان ملل، دروغ مذبوحانه‌ای است تا بی‌کفایتی بدبختانه خودشان در اجرای حداقلی‌ترین تعهدات ذیل برجام را لاپوشانی کنند.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، محمدجواد ظریف در تازه‌ترین مطلبی در توئیتر به اظهارات سه کشور اروپایی واکنش نشان داد و نوشت: جدیدترین نامه تروئیکای اروپایی (انگلیس، فرانسه و آلمان) به دبیرکل سازمان ملل، دروغ مذبوحانه‌ای است تا بی‌کفایتی بدبختانه خودشان در اجرای حداقلی‌ترین تعهدات ذیل برجام را لاپوشانی کنند.
 
روایت ظریف ا ز«دروغ مذبوحانه»، «بی‌کفایت بدبختانه» و «لاپوشانی» انگلیس، فرانسه و آلمان
وزیر امور خارجه تاکید کرد: اگر تروئیکای اروپایی اندکی اعتبار جهانی می‌خواهد، می‌توانند با اعمال حق حاکمیتی و اختیارات خود به جای تسلیم شدن در برابر قلدری آمریکا، شروع کنند.

رئیس دستگاه دیپلماسی تصاویری از ابطال قطعنامه ۱۹۲۹ شورای امنیت و تصویب برجام در این شورا را پیوست مطالب توئیتری خود کرده است.

روایت ظریف ا ز«دروغ مذبوحانه»، «بی‌کفایت بدبختانه» و «لاپوشانی» انگلیس، فرانسه و آلمانبیشتر بخوانید:

به گزارش میزان، نمایندگان سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان در سازمان ملل، اخیراً درنامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل مدعی شده‌اند ایران با توسعه موشک‌های بالستیک، خلاف قطعنامه ٢٢٣١ شورای امنیت عمل می‌کند.
 
این کشور‌ها که هیچ یک از تعهدات هسته‌ای خودشان را در قابل برجام انجام نداده‌اند در اقدامی مداخله‌جویانه درخواست کرده‌اند تهران از توسعه موشک‌های بالستیک بپرهیزد!
 
روایت ظریف از «دروغ مذبوحانه»، «بی‌کفایت بدبختانه» و «لاپوشانی» انگلیس، فرانسه و آلمان
 
این در حالی است امیر سرتیپ «امیر حاتمی» ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ در مراسم گرامیداشت روز صنعت دفاعی که با حضور رئیس جمهور، فرماندهان نیرو‌های مسلح، وابستگان نظامی و مدیران ارشد وزارت دفاع برگزار شد، تاکید کرد: بر اساس تصمیم راهبردی جمهوری اسلامی ایران بر مبنای فتوا‌های مهم و تاریخی رهبر معظم انقلاب در حوزه موشکی هیچ نوع موشکی با سر جنگی غیر متعارف طراحی نکرده‌ایم و خود را متعهد می‌دانیم تنها با سر جنگی متعارف مؤلفه بازدارندگی کشور را حفظ کنیم.
 
بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

نظر شما