شناسهٔ خبر: 36821222 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

منازل روستایی استان سمنان در سریع‌ترین زمان ممکن بیمه شوند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بر پوشش بیمه حوادث تمام منازل روستایی استان سمنان تأکید کرد و گفت: این امر باید در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، منوچهر فخری بعدازظهر امروز در نشستی با مدیرعامل بیمه برکت منطقه سمنان و گلستان اظهار داشت: صنعت بیمه در برخی حوزه‌ها آن‌طور که باید و شاید مورد توجه قرار نگرفته است.

وی با تأکید بر اهمیت توجه به بیمه ساختمان به عنوان یکی از پایه‌های بیمه‌ای مهم در کشور و استان سمنان افزود: می‌توان از بیمه ساختمان به عنوان یکی از حوزه‌های مرتبط با صنعت بیمه در جامعه که ما مورد غفلت واقع شده است؛ نام برد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با تأکید بر لزوم فرهنگ‌سازی برای توجه هرچه بیشتر مردم به بیمه، توسعه این فرهنگ در استان سمنان را خواستار شد و بیان داشت: توجه مردم به صنعت بیمه نیاز و ضرورتی است که مستلزم کاری فرهنگی و ریشه‌ای در بین جامعه شهری و روستایی دارد.

فخری با اشاره به اهمیت تبلیغات و آگاه‌سازی مردم از مزایای بیمه برای گسترش اقبال عمومی به این امر تأکید کرد: باید در بین مردم استفاده از بیمه حوادث و بهره‌مندی از مزایای آن در حوزه ساختمان ترویج یابد.

وی با اشاره به نقش مهم مدیران بیمه‌ای در اقناع عمومی و آگاه‌سازی مردم از خدمات بیمه در استان سمنان گفت: فرهنگ‌سازی نسبت به توجه مردم استان سمنان به صنعت بیمه باید در دستور مار قرار گیرد و مسئولان باید نسبت به این موضوع اقدام اساسی انجام دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به حادثه‌خیز بودن این استان و اهمیت پوشش 100 درصدی بیمه ساختمان‌ها با اولویت ساختمان‌های روستایی در استان سمنان گفت: پوشش بیمه حوادث منازل روستایی استان باید در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

به گزارش تسنیم، سمنان از استان‌های بلاخیز کشور بوده و با وجود گسل‌های متعدد در مجاورت شهرهای این استان، توصیه‌های متعددی برای بیمه ساختمانی در این استان صورت گرفته است.

انتهای پیام/363/ ت

نظر شما