شناسهٔ خبر: 36820865 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خبر، ورزش، آذربایجان غربی

چند خبر کوتاه ورزشی از نقاط مختلف آذربایجان غربی

جامعه ورزشی آذربایجان غربی در چند روز گذشته شاهد رویدادهای ورزشی متعددی بود، از راهیابی وزنه بردار ارومیه به اردوی تیم ملی گرفته تا معرفی نفرات برتر مسابقات تیراندازی هفته بسیج در ارومیه

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی، علی میری وزنه برداری ارومیه‌ای دسته ۸۹ چند خبر کوتاه ورزشی از نقاط مختلف آذربایجان غربیکیلوگرم تیم ملی کشورمان، بار دیگر به دور جدید اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شد.

این اردو از دوشنبه  ۱۸ آذر در اردوگاه تیمهای ملی در تهران و با هدف آماگی برای رقابت‌های بین‌المللی جام قطر، به مدت ۱۰ روز برگزار  می شود.

ششمین دوره رقابتهای بین‌المللی جام قطر یکی از مراحل گزینشی المپیک ۲۰۲۰ توکیو است که ۲۸ آذر تا سوم دی ماه در «دوحه» پایتخت قطر برگزار خواهد شد.

**********************************

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در قالب هفته شانزدهم رقابتهای لیگ دسته یک، فردا از ساعت 14 در رفسنجان به چند خبر کوتاه ورزشی از نقاط مختلف آذربایجان غربیمصاف تیم مس این شهر می رود.

تیم نود ارومیه تاکنون با 8 برد، 5 تساوی، 1 باخت و با 29 امتیاز در رده نخست جدول لیگ قرار دارد.

 

**************************

تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه نیز در قالب هفته دوم رقابتهای لیگ دسته یک والیبال کشور فردا از چند خبر کوتاه ورزشی از نقاط مختلف آذربایجان غربیساعت 15 در سالن 6 هزار نفری غدیر میزبان تیم نیروی زمینی تهران است.

 

 

*******************************

و مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی کارمندان بسیجی ادارات استان در سالن آهندوست ارومیه برگزار و از نفرات اول تا سوم تجلیل شد.

نظر شما