شناسهٔ خبر: 36820601 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

مامور قلابی جنوب پایتخت دستگیر شد

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران، سرهنگ رسول محبت در این باره اظهار داشت: در پی شکایت چند تن از شهروندان جنوب تهران مبنی بر اینکه فردی

صاحب‌خبر -

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران، سرهنگ رسول محبت در این باره اظهار داشت: در پی شکایت چند تن از شهروندان جنوب تهران مبنی بر اینکه فردی با جعل عنوان نیروهای نظامی و انتظامی از آنها به طرق مختلف اخاذی کرده است، تحقیق و بررسی گزارش اعلامی برای شناسایی و دستگیری این فرد جاعل در دستور کار ماموران پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.
وی بیان داشت: در بررسی و پایش اطلاعاتی، مشخص شد متهم فردی سابقه دار و آشنا با ماموریت های نیروهای انتظامی بوده و در طول این مدت با جعل مهر و اوراق نظامی به طرز ماهرانه اقدام به کلاهبرداری و اخاذی از تعدادی از کسبه و بازاریان و شهروندان ساکن در محله خانی آباد شده است.
این مقام انتظامی ادامه داد: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرارگرفت و در نهایت با دستور قاضی پرونده تلاش برای دستگیری این فرد جاعل، در اولویت کاری ماموران قرار گرفت که با شناسایی مخفیگاه متهم در حوالی خیابان میعاد، بامداد روز گذشته سیزدهم آذر متهم در مخفیگاهش دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی انتقال یافت.
رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت با بیان اینکه متهم به جرم ارتکابی خود اعتراف کردند، اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه وی یک قبضه شبه سلاح (تفنگ بادی ۴ و نیم) که با تغییر در ظاهر سلاح به شکل کلاشینکف دیده می شود، یک قبضه شبه سلاح (فندکی) کمری، ۲ جلد گاز اشک آور و یک جلد دستبند، یک عدد شوکر، تعداد هفت عدد فشنگ مشقی، تعداد کثیری اوراق و مدارک مربوط به سازمان های دولتی و غیره کشف شد.
محبت اضافه کرد: تا کنون هفت مال باخته شناسایی شده اند و تحقیق و شناسایی سایر مال باختگان ادامه دارد ضمن این که متهم به دادسرا معرفی شد.

کشف ۶۰۰میلیون ریالی کالای قاچاق در پایتخت 
فرمانده گشت انتظامی قرارگاه جنوب یگان امداد از کشف کالای قاچاق به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال خبر داد.  
 سرگرد سعید دهقان در این باره اظهار داشت: با کنترل تردد خودروهای عبوری محورهای مواصلاتی به شهر تهران، ماموران قرارگاه جنوب گشت انتظامی یگان امداد پایتخت موفق شدند یک دستگاه پژو حامل کالای قاچاق را در بزرگراه خلیج فارس شناسایی و در یک عملیات پلیسی متوقف کردند.
وی با اشاره به دستگیری راننده این خودرو، گفت: در بازرسی های انجام شده ۲۰ طاقه پارچه فاقد فاکتور و برگه گمرکی کشف شد و متهم با تشکیل پرونده برای تحقیقات تکمیلی تحویل پلیس آگاهی تهران بزرگ شد.

انهدام باند سارق و مالخر لوازم خودرو در پایتخت 
رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری و انهدام باند چهار نفره سارقان و مالخران لوازم و محتویات داخل خودرو با ۵۰ فقره سرقت خبر داد و گفت: سارقان از خودروهای فاقد ایمنی اشیاء و لوازم با ارزش سرقت می کردند.  
 سرهنگ کارآگاه حمدالله علیزاده در این باره گفت: در پایش های اطلاعاتی مشخص شد که متهمان پرونده سابقه دار بوده و پیش تر با همین عناوین دستگیر شده اند.
وی اضافه کرد: با توجه به دستگیری تمامی اعضای این باند متهمان پرونده با دستور بازپرس شعبه ۱۴ دادسرای ناحیه ۱۲ روانه زندان شدند.

انتهای پیام

نظر شما