شناسهٔ خبر: 36820575 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

میرزایی در جمع دانشجویان؛

طرح شفافیت آرا نمایندگان مجلس کمکی به مسائل کشور نمی‌کند!

نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی در جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشگاه‌های ایلام گفت: کاملا با این طرح مخالفم چرا که این طرح کمکی به مسائل کشور نمی‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلسه مطالبه گری دانشجویان ایلامی با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز دانشجو در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایلام برگزار شد.

میرزایی، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در این جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان در مورد شفافیت‌سازی آرا نمایندگان مجلس گفت: کاملا با این طرح مخالفم. رای شفاف کمکی به مسائل کشور نمی‌کند! با رای شفاف، نماینده می‌ترسد و نمی‌تواند هر رای را بدهد! چرا که رای شفاف اجازه نمی‌دهد مجلس در جای خودش باشد!

میرزایی در ادامه در مورد تعهد ۲۱ ساله پزشکان سهمیه مناطق محروم اظهار کرد: اینطور که ما پیش می‌رویم سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. به نظرم در این زمینه بهتر است ببینم قانون چه می‌گوید و پای قانون اساسی را به میان نکشیم!

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در ادامه در مورد شفافیت اموال مسئولان ابراز کرد: با این طرح مخالفم! تصویب این طرح صحه گذاشتن بر حرف شبکه‌های ماهواره‌ای است و این را به نفع نظام و مردم نمی‌دانم. تبلیغات برای این طرح آفت برای کشور است! چرا باید اموال مسئولین و فرزندانشان معلوم شود؟!

نظر شما