شناسهٔ خبر: 36820566 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رکورد ثبت‌نام‌ داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم در سمنان شکسته شد

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان گفت:درپنجمین روز مهلت نام‌نویسی انتخابات مجلس یازدهم و تا ساعت ۱۴ دقیقه امروز،تعداد ۱۸ داوطلب در استان سمنان نام‌نویسی کردند.

صاحب‌خبر -

حبیب‌الله خجسته پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، با اشاره به ادامه زمان نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان سمنان اظهار داشت: از صبح امروز تاکنون و با نام‌نویسی این 18 داوطلب، تعداد داوطلبان حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه استان سمنان به 64 نفر رسید.

وی با بیان اینکه از 18 داوطلب نام‌نویسی شده برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان سمنان، 13 نفر مرد هستند افزود: پنج زن نیز از صبح امروز تاکنون برای انتخابات اسفندماه در استان سمنان نام‌نویسی کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان با اشاره به مدارک تحصیلی افراد نام‌نویسی شده برای انتخابات امسال در استان سمنان از صبح امروز تاکنون اضافه کرد: 14 داوطلب نام‌نویسی شده در روز پنجم مهلت ثبت‌نام که تاکنون نام‌نویسی کرده‌اند دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد، 2 داوطلب دارای مدرک دکترا و 2 داوطلب دیگر نیز دارای مدرک حوزوی هستند.

خجسته پور در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم مبنی بر حوزه‌های انتخابیه داوطلبان زن نام‌نویسی شده در روز پنجم مهلت نام‌نویسی عنوان کرد: 2 داوطلب زن در این انتخابات از حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان، 2 داوطلب زن نیز از حوزه انتخابیه شاهرود و میامی و یک داوطلب زن نیز از حوزه انتخابیه دامغان در روز پنجم مهلت نام‌نویسی تاکنون نام‌نویسی کرده‌اند.

وی با اشاره به دایر بودن فرمانداری‌های استان سمنان برای نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات در روز جمعه، پانزدهم آذرماه امسال تأکید کرد: داوطلبان بهتر است هرچه زودتر برای نام‌نویسی به فرمانداری‌های استان سمنان مراجعه کرده و ثبت‌نام خود را به روز آخر موکول نکنند.

به گزارش تسنیم، مهلت نام نویسی از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا شانزدهم آذر ماه ادامه دارد.

در هیچ یک از چهار روز گذشته از زمان آغاز نام‌نویسی انتخابات امسال در استان سمنان، آمار داوطلبان نام نویسی شده به 18 نفر نرسیده بود و امروز این رکورد شکسته شد.

انتهای پیام/370/ ت

نظر شما