شناسهٔ خبر: 36820347 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

روحانیون اردبیلی از تسهیلات خوداشتغالی برخوردار می‌شوند

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: یادگیری مهارت‌های لازم از جمله آموزش‌های فنی حرفه‌های و نیز تسهیلات خوداشتغالی و کارآفرینی برای روحانیون حائز اهمیت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حسین وطن دوست بعد از ظهر امروز در شورای خوداشتغالی و کارآفرینی حوزویان استان اردبیل اظهار داشت: باید رشد و توسعه در تمامی زمینه‌ها همچون تولید و اشتغال را برای همه اقشار در استان نهادینه‌سازی کرده و در راستای بهبود شرایط کشور اقدامات مناسبی انجام دهیم.

وی با اشاره به این که فعالیت روحانیون در بسیاری از عرصه‌ها حائز اهمیت بوده است بیان کرد: فرهنگ دینی و داشتن باورها و اعتمادی در مسائل مختلف از جمله حوزه اقتصاد نیز باید مورد توجه واقع شود تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

 مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: در عرصه کنونی که جنگ اقتصادی حرف نخست را می‌زند باید برنامه‌های خوبی تدوین کرده و همگام با شعار سال در راستای مشارکت با آنان به شکل شایسته وارد عمل شویم که این موضوع برایم ا به عنوان یک اولویت اساسی و حائز اهمیت به شمار می‌رود.

وطن‌دوست بیان کرد: تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی با هدف رونق تولید بوده که نقشه و چراغ راه توسعه و پیشرفت کشور است و در این زمینه تمامی مسئولان باید در تصمیم‌گیری اقتصاد کشور و نیز تدوین برنامه‌های اساسی وارد عمل شده و ساختار اقتصادی را بهبود بخشند.

وی تصریح کرد: یادگیری مهارت‌های لازم از جمله آموزش‌های فنی حرفه‌های و نیز تسهیلات خوداشتغالی و کارآفرینی برای روحانیون حائز اهمیت است و می‌تواند ما را در تحقق اهداف مورد نظر رهنمون شود که این موضوع برای ما به عنوان یک اولویت اساسی و مهم باید در دستور کار قرار بگیرد.

انتهای پیام/132/ ت

نظر شما