شناسهٔ خبر: 36820328 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی:امیدوارم جرمی کوربین شکست بخورد

تهران- ایرنا- یسرائیل کاتس وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی گفت که امیدوار است جرمی کوربین سیاستمدار ضدصهیونیست و رهبر حزب کارگر انگلیس در انتخابات آتی این کشور شکست بخورد.

صاحب‌خبر -

کاتس روز پنجشنبه در مصاحبه با رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گفت که امیدوار است کوربین بخاطر اتخاذ مواضع ضداسرائیلی، در انتخابات پارلمانی هفته آینده انگلیس شکست بخورد.

هفته گذشته وزیر خارجه رژیم صهیونیستی گفت که کابینه اسرائیل در صورت انتخاب کوربین به عنوان نخست وزیر انگلیس، دورنمای آن و همچنین آینده روابط امنیتی با این کشور را بررسی نکرده بود.

کاتس ایجاد روابط امنیتی با انگلیس را در صورت انتخاب کوربین غیر محتمل دانست.

کوربین سال گذشته اعلام کرده بود در صورت انتخاب شدن به عنوان نخست وزیر کشور فسلطین را به رسمیت می شناسد. وی همچنین روز یکشنبه خواستار ممنوعیت صادرات سلاح به اسرائیل برای استفاده آن علیه غیر نظامیان فلسطینی شده بود.

خاخام اعظم انگلیسی از طرفداران رژیم صهیونیستی سه شنبه گذشته در اظهارنظری بی‌سابقه درباره انتخابات پارلمانی این کشور رهبر حزب کارگر را به دیدگاه‌های ضد یهودی متهم کرد. وی با طرح این ادعا افزود که رویکرد ضد یهودی در حزب کارگر نهادینه و رهبر آن ارادی برای حل آن نشان نداده است.

کوربین مواضع تندی در برابر رژیم صهیونیستی دارد و طی سال های اخیر بارها به سبب انتقاداتش از صهیونیست ها، مورد هجوم محافل یهودی قرار گرفته است.

انتخابات عمومی انگلیس که سومین انتخابات پس از رای مردم این کشور به خروج از اتحادیه اروپا به شمار می رود، قرار است ۱۲ دسامبر ( ۲۱ آذر) برگزار شود و حزب پیروز، سکان دولت این کشور را به مدت پنج سال در دست خواهد گرفت.

نظر شما