شناسهٔ خبر: 36819854 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

نماینده ولی‌ فقیه در استان لرستان:

آینده بهتری را برای لرستان ترسیم می‌کنیم

حجت‌الاسلام و المسلمین «سید احمدرضا شاهرخی» گفت: از جایگاه نماز جمعه با اتحاد و خرد جمعی، آینده بهتری را برای لرستان ترسیم خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «سید احمدرضا شاهرخی» امروز در آیین تکریم و معارفه نماینده ولی‌ فقیه در لرستان، ضمن قدردانی از زحمات 12 ساله آیت‌الله «سید احمد میرعمادی» نماینده سابق ولی‌ فقیه در لرستان، اظهار داشت: همچنین یاد می‌کنیم از دو امام جمعه پیشین این شهرستان که بعد از انقلاب در این شهر اقامه نماز کرده و اکنون در جوار رحمت الهی قرار دارند.

شاهرخی با اشاره به اینکه هر تحولی در استان رخ بدهد مرتبط با شورای اداری است؛ ادامه داد: همان‌طور که استاندار فرمودند مشکلاتی از درون و بیرون ممکن است باشد که با مشورت و خرد جمعی این مشکلات شناسایی قابل اصلاح هستند.

وی به دیدار به رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در هر حال رهبری مطالباتی دارند که باید برای این مطالبات اقدام عملی صورت گیرد، این یک تکلیف شرعی و قانونی است و برای این کار برنامه‌هایی تدوین شده است.

شاهرخی ادامه داد: حال که به نمایندگی ولایت‌ فقیه در استان منصوب شدم و به سرزمینم وارد می‌شوم لازم می‌دانم از حسن اعتماد رهبر معظم انقلاب اسلامی تقدیر کنم.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه نماز جمعه در تراز انقلاب اسلامی با تعاون و همکاری حاصل می‌شود، ادامه داد: این خدمتگزار که تربیت‌ شده حوزه و دانشگاه است در کنار دیگر ائمه جمعه و روحانیت پرتلاش و همه اقشار و تبعات خصوصاً جوانان قرار می‌گیرم که با یاری خدا نماز جمعه را با شکوه و عظمت بیشتری برگزار کنیم و آنگاه با اتحاد و خرد جمعی آینده بهتری را برای لرستان رقم بزنیم.

وی خاطرنشان کرد: بی‌شک هر تحولی که در استان رخ دهد، مرتبط با شورای اداری است و اعضای این شورا در رشد و پیشرفت افراد آن جامعه مسؤولیت دارند.

امام‌ جمعه خرم‌آباد با اشاره به وجود برخی مشکلات درونی و بیرونی در استان، افزود: تلاش خواهیم کرد با مشورت و خردجمعی، مشکلات استان را شناسایی و برای هر کدام راه‌هایی را چاره‌اندیشی کنیم.

شاهرخی بیان داشت: در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی، ایشان مطالباتی را بیان فرمودند که باید این مطالبات را با هم‌فکری استخراج و راه‌های عملی و اجرایی این اقدام را محقق سازیم.

وی با بیان اینکه تحقق مطالبات رهبری تکلیف شرعی و قانونی همه است، گفت: برای این مهم برنامه‌هایی تدوین شده که تقدیم شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه شده است.

نماینده ولی‌ فقیه در استان لرستان ادامه داد: با ضمیری آگاه، افقی روشن، امیدوار به آینده و توانی برگرفته از حکم انتصاب و فرمایشات حکیمانه روز ملاقات با رهبر انقلاب، در کنار ائمه جمعه و جماعات استان و همه اقشار به ویژه جوان قرار می‌گیرم تا نمازجمعه را با شکوه و عظمت هر چه بیشتر برگزار کرده تا از این جایگاه با اتحاد و خرد جمعی، آینده بهتری را برای لرستان ترسیم کنیم.

این مسئول شاهرخی تصریح کرد: امید می‌رود همه با هم یکدل و یک زبان به دور از گروه بازی‌ها و جناح بازی‌های متداول زیر پرچم نماز جمعه به سوی رشد اخلاقی فرهنگی و اقتصادی در بخش‌های مختلف حرکت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما