شناسهٔ خبر: 36817875 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

۲۰۰ فتنه از اول انقلاب اسلامی خنثی شده است/هدف اصلی فتنه اخیر ولایت فقیه بود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دماوند با بیان اینکه هدف اصلی فتنه اخیر ولایت فقیه بود، گفت: ۲۰۰ فتنه از اول انقلاب اسلامی توسط نیروهای امنیتی خنثی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، روح الله عرب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دماوند صبح امروز در جلسه فرماندهان بسیج ادارات شهرستان، اظهار کرد: فتنه اخیر به عنوان فتنه بزرگ جهانی نامیده شد که مقام معظم رهبری دامنه آن را بزرگ دانسته‌اند.

وی فتنه‌ها را جنگ بزرگ امنیتی علیه جمهوری اسلامی ایران دانست و ادامه داد: ۲۰۰ فتنه از اول انقلاب اسلامی رقم خورده که به لطف پروردگار تمامی فتنه‌ها با تلاش نیروهای امنیتی خنثی شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: کشورهایی که نظام جمهوری اسلامی ایران خواری بزرگ در چشم آن‌ها است، به شکل‌گیری فتنه‌ها کمک کردند زیرا اهمیت این فتنه برای استکبار آن‌قدر بالا بوده است که ترامپ شخصا نا آرامی‌های ایران را هدایت کرد.

عرب با بیان اینکه فتنه اخیر در سه مرحله برنامه‌ریزی شده بود، تصریح کرد: در طول این زمان برخی از اقلام در جامعه کاهش و قیمت‌ها به شدت بسیار بالا رفت و تعدادی از صنوف اعتصاب کرده که بنا بود این تجمع‌ها به صورت اقتصادی باشد.

وی اضافه کرد: هدف بعدی استکبار معلمان، دانشجویان و در کنار آن صنایع پتروشیمی بود تا چالشی بزرگ انجام دهند که به لطف دستگاه‌های امنیتی و نظامی به موقع خنثی شد.

دشمن لغو انتخابات را در سر داشت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دماوند با بیان اینکه دشمنان می‌خواستند با اجرای فتنه اخیر انتخابات پایان سال را لغو کنند، عنوان داشت: هدف بعدی دشمن نابودی جشن انقلاب بود اما با توجه به گرانی بنزین اتفاقات اخیر رخ داد ولی به درایت مقام معظم رهبری و کوشش نیروهای امنیتی و نظامی این فتنه در ۴۸ ساعت خنثی شد.

عرب در ادامه گفت: نیروهای امنیتی در مقابل اغتشاش گران از صلاح های جنگی استفاده نکردند اما در برخی از شهرستان‌ها مشخص شد مصدومان با تیرهای جنگی بوده و در پزشکی‌ قانونی مشخص شده کمتر از ۷ متر آسیب دیده بودند که این بدان معنی است که اغتشاش گران از اسلحه جنگی استفاده کرده‌اند. 

وی انحلال دولت و مجلس و ایجاد دیگر نا آرامی‌ها را از دیگر اهداف دشمن دانست و ابراز داشت: هدف آخر دشمنان هم ولایت فقیه بود که از رأس ساقط کنند و در نهایت نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران را دنبال می‌کردند. 

کوچک شدن کشور هدف استکبار 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دماوند یکی دیگر از اهداف استکبار  را جدا کردن کردستان، خوزستان و سیستان و بلوچستان از کشور برشمرد و افزود: نیروهای امنیتی و نظامی دست به دست هم دادند و با بصیرت مردم تمام فتنه‌های دشمن را  خنثی کردند.

عرب  به نقش بسیج ادارات اشاره و تصریح کرد: بسیج ادارات به عنوان یک نهاد انقلابی باید در مواقع فتنه کمک حال نیروهای نظامی باشند و به اهداف انقلاب کمک کنند.

وی ادامه داد: در برخی از شهرستان‌ها مسؤولان ادارات خود را رها کرده بودند، این در حالی است که بر اساس دستور العمل نیروهای حراستی وظیفه حفاظت را دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دماوند با اشاره به این که در بهارستان خیلی از ادارات دچار حمله قرار گرفتند، بیان کرد: بسیجیان ادارات باید سازماندهی شوند و انتظار داریم ادارات شهرستان دماوند کاملا هوشیار باشند و مدیران ادارات باید کمک کند تا بسیج ادارات چارت قوی داشته باشد چرا که تجربه نشان داده مسؤول اداره‌ای که به بسیج اداره توجه نکرده آن اداره ضرر کرده است.

انتهای پیام/۶۷۰۲۹/پ/س۲۰

نظر شما