شناسهٔ خبر: 36817815 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

حضور 300 مهمان در استان با برگزاری مسابقات کشتی جام باشگاه های جهان

تشکیل کمیته اسکان ستاد برگزاری مسابقات جهانی کشتی در خراسان شمالی

50046

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی با اشاره به تشکیل کمیته اسکان ستاد برگزاری مسابقات کشتی جام باشگاه‌های جهان در بجنورد، این رویداد را فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های استان به مهمانان داخلی و خارجی دانست و گفت: برنامه‌ریزی‌ها جهت میزبانی هرچه بهتر از مهمانان این مسابقات در حال انجام است.

صاحب‌خبر -

حبیب یزدان پناه در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌ها برای استقبال، اسکان، برگزاری تورهای گردشگری و معرفی و عرضه صنایع‌دستی استان به مهمانان داخلی و خارجی این رویداد در حال انجام است.

وی مهمانان این مسابقات در نظر گرفته شده است، افزود: در هریک از محل‌های اسکان، نماینده از اداره کل نیز حضور خواهد داشت.

یزدان پناه ادامه داد: آثار طبیعی، آثار باستانی، تنوع اقلیمی، آداب ‌و فرهنگ و سنن اجتماعی و اقوام گوناگون و... باید بیش‌ازپیش معرفی و شناخته شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی به نقش گردشگران خارجی در ارائه تصویر واقعی ایران و آشنایی دیگر مردم جهان با تاریخ و تمدن کشور، اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقات جهانی کشتی در بجنورد فرصتی است که باید از آن به نحو مطلوب استفاده کرد و میزبانی شایسته از آنان داشته باشیم.

مسابقات باشگاه‌های جهانی کشتی فرنگی و آزاد از ۲۶ آذرماه جاری در شهر بجنورد برگزار می‌شود و قریب به 300 مهمان و  شش تیم خارجی و دو تیم ایرانی در این مسابقات حضور خواهند داشت.

انتهای پیام

نظر شما