شناسهٔ خبر: 36811019 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

مورینیو: شکست مقابل منچستریونایتد، گامی رو به عقب برای تاتنهام بود؛ هواداران دقیقا همان‌طور که انتظار داشتم از من استقبال کردند

محمد رضایی

آقای خاص اولین شکست خود با اسپرز را در ورزشگاه اولدترافورد تجربه کرد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- دیدار منچستریونایتد-تاتنهام در هفته پانزدهم لیگ برتر با برتری 2-1 شیاطین سرخ به پایان رسید تا ژوزه مورینیو اولین باخت خود در مقام سرمربی اسپرز را تجربه کند.

مورینیو پس از این بازی در مصاحبه ای با BBC Sport گفت:

دله آلی عملکرد خوبی داشت و هر کاری لازم بود انجام داد. حتی در نیمه دوم که حریف شرایط را سخت تر کرده بود و متراکم تر بازی می کرد، دله آلی عملکرد خوبی داشت. مارکوس رشفورد؟ وقتی او از سمت چپ خط حمله پیشروی می کند بسیار خطرناک می شود. این موضوع را می دانستم و به بازیکنان تاتنهام در این مورد هشدار داده بودم.

شکست مقابل یونایتد، گامی رو به عقب در برابر تیمی بود که اهدافی مشابه ما دارد. آنها هم به دنبال بالا رفتن در جدول و قرار گرفتن در تاپ سیکس هستند. باید به کارمان ادامه بدهیم. اشتباهاتی داشتیم اما حالا فرصتی برای گریه کردن نداریم. شنبه بازی سختی مقابل برنلی خواهیم داشت.

استقبال هواداران یونایتد خوب بود. متشخص، خوش برخورد و مودب بودند، دقیقا همانطور که انتظار داشتم. در ابتدای نیمه دوم، گلی خوردیم که غیرممکن بود از آن جلوگیری کنیم. هوشیار نبودیم و از روی پرتاب اوت به رشفورد اجازه پیشروی به داخل محوطه جریمه را دادیم. وقتی به داخل محوطه جریمه رسید، دفاع کردن او سخت تر شد. وی باهوش بود و منتظر ماند که با اولین تماس به زمین بخورد و پنالتی بگیرد.

منچستریونایتد در نیمه اول عملکرد به مراتب بهتری داشت و حتی آنها می توانستند 2-0 برنده به رختکن بروند اما در ادامه کنترل بازی را در دست گرفتیم. آن گل در ابتدای نیمه دوم به یونایتد اجازه داد به شکلی که می خواهند، بازی را دنبال کنند.

نظر شما